Klim Badlands

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
dikkejos
Berichten: 74
Lid geworden op: 30 mar 2014, 20:21
Woonplaats: zingem

Klim Badlands

Bericht door dikkejos »

Had in principe de Klim Latitude besteld, zwarte broek en High Viz vest.
Helaas kreeg Philip van Motoadventurestore de boodschap dat de Latitude blijkbaar herwerkt wordt in 2015, en de oude niet meer in productie zouden zijn en de nieuwe nog niet leverbaar.
Omdat ik toch overtuigd was van de kwaliteit van Klim, dan toch maar beslist een stapje hoger te gaan shoppen en de zwarte Klim Latitude broek gehouden, maar de High Viz Badlands jas gekocht... Zeer goede uitleg gekregen van Philip (dank), want 't is toch wel wat geld zo'n pak, maar dan uiteindelijk niet meer getwijfeld en vorige week afgehaald.
Vandaag de eerste test, ben 2 uurtjes gaan rijden om "waterdichtheid" en "comfortabel warm" te testen... Ik moet zeggen, had alleen een T-shirt aan, en een sous-pull (colltrui voor degene die 't niet verstaan) :wink: en daarboven dus mijn vest, awel, geen moment koud gehad op de moto vandaag, en 't was toch maar 2 à 3 graden vanochtend...
Ook tevreden over de HIGH VIZ, heb daar ook even over getwijfeld want echt mooi is 't natuurlijk niet, veilig des te meer, maar 'k moet zeggen dat het snel went om als een fluostift rond te rijden (helm bmw evo 6 is ook geel fluo) :wink:
Heb er direct van geprofiteerd bij Philip ook een High Viz yellow drybag te bestellen, dus de cirkel is rond nu...

Aangezien de wegen er nat en modderig bijlagen vanmorgen, was mijn nieuwe pak direct al gezegend en vuil, mijn vrouw heeft me letterlijk met de tuinslang iet of wat proper gespoten... waterdichtheidstest geslaagd (natuurlijk maar een eerste korte indruk, 't zou al erg zijn moest ie nu al lekken, maar je weet maar nooit)

De komende weken zal ik hier nog wel extra ervaringen bijposten... maar op dit moment een tevreden gebruiker...
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Klim Badlands

Bericht door Harald »

Ik rij ook al sids half maart met een fluo gele Badlands pro van bij Philip.
Heel tevreden van.
Ik gebruik ze dagelijk, soms meerdere uren na mekaar in de regen en ze geft geen krimp.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Plaats reactie