Ik passeer nog langs de winkel, als er nog iets nodig is, laat het dan weten?
See u, Luc
Moderator: GVN
Trager ni.,luc boxer schreef:En we zijn ook thuis van weer een super BBQ avond.
We zullen wel de laatste zijn, maar ik rij dan ook wat trager dan de rest hé![]()
Hebbik ook gehad op de Rt...MidlifeCruise schreef:Gisteren was weer toppie! Bedankt allemaal!
Ik heb wel nog een noodzakelijke interventie moeten toepassen![]()
Na te zijn gaan tanken ging de ABS in faling, niet van krrrr maar krrrrrrrrrrrr bij de zelftest, OK soit, verder naar huis.
Vrouwke trekt de deur open "ik ga slapen". Ok goed...
Maar seg, die moto maakt zo'n raar geluid??
Tiens ja precies dat de ventilator opgesprongen is![]()
![]()
Nu ja ventilator op den 1150? Contact afgezet, geluid bleef...
Kon die zo niet binnenzetten, er was iets wat ik duidelijk niet kon afzetten.
Alle plonskes er uit getrokken en alle relais, niks, ventilator geluid blijft...
Dan maar de zware middelen, 't is te zeggen de volle tank verwijderen om de batterij af te koppelen.
Dat zware ding er af gesleurd, hoorde ik dat het de ABS pomp was die bleef draaien.
Kleine tik met de tang, bzzzt dat geluid stop en pomp valt stil.![]()
![]()
Dus nu probleem proberen op te lossen.
En dan zeggen ze, koopt ne 1150 met weinig elektronika
Dat ding ref. pijl is de boosdoener.
ps mijn klungelige start was omwille van de de koude vingers ik vertikte om de choke op te duwen, voor de rest zalige brommer dus.![]()
verdomme he dak da gemist hemInderdaad, de Relax zien slikken en sprakeloos worden ( voor het éérst in die 100jaar dat ik hem ken )
Dan heb je hem nog niet dikwijls lekker zien eten.....tweecilinderke schreef:verdomme he dak da gemist hemInderdaad, de Relax zien slikken en sprakeloos worden ( voor het éérst in die 100jaar dat ik hem ken )Een mijlpaal in de relaxgeschiedenis