Gisteren bij de bandenboer nieuwe voor- en achtersloef laten steken.
Met achterband zo'n 14500 km gedaan en met voorband zo'n 10400 km.
Niet echt logisch en toek ik die opmerking maakte, bood hij me de BT 020 aan voor boxers. Ook BT020 maar met M/C erachter.
Kan er iemand mij eens precies uitleggen wat dit precies inhoudt.
Volgens bandenboer een stijvere karkas en zou dus duurzamer zijn?
BT 020 M/C
Moderator: GVN
-
- Berichten: 2743
- Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
- Woonplaats: Bambrugge-City
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Dit schrijft Bridgestone zelf voor:
Results
Country:
Belgium
Brand:
BMW
Model:
K 1100 RS
Type:
1) Tour/Sport
Tyres :
Front IPC : 76313
Front dimensions : 120/70 ZR 17 (58W) TL
Front Profile : BT-020 F
Front Pressure : 25,0
Rear IPC : 77341
Rear Dimensions : 160/60 ZR 18 (70W) TL
Rear Profile : BT-020 R NT
Rear Pressure : 29,0
2)Sport
Tyres :
Front IPC : 78306
Front dimensions : 120/70 ZR 17 (58W) TL
Front Profile : BT-014 F
Front Pressure : 25,0
Rear IPC : 78314
Rear Dimensions : 160/60 ZR 18 (70W) TL
Rear Profile : BT-014 R
Rear Pressure : 29,0
Results
Country:
Belgium
Brand:
BMW
Model:
K 1100 RS
Type:
1) Tour/Sport
Tyres :
Front IPC : 76313
Front dimensions : 120/70 ZR 17 (58W) TL
Front Profile : BT-020 F
Front Pressure : 25,0
Rear IPC : 77341
Rear Dimensions : 160/60 ZR 18 (70W) TL
Rear Profile : BT-020 R NT
Rear Pressure : 29,0
2)Sport
Tyres :
Front IPC : 78306
Front dimensions : 120/70 ZR 17 (58W) TL
Front Profile : BT-014 F
Front Pressure : 25,0
Rear IPC : 78314
Rear Dimensions : 160/60 ZR 18 (70W) TL
Rear Profile : BT-014 R
Rear Pressure : 29,0
Marnix.