Heb hier mijn eerste keuze van.
Dit zou een project kunnen worden (en ik bedoel niet mijn vrouw die op de motor zit ),
alleen ken ik zelf niks van mechanica en ben totaal niet technisch onderlegd...
Ingeschreven en alle papieren in orde.
Ik vind de motor wel heel mooi.
BSA 650 van 1971
Moderator: GVN
-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 10:50
- Woonplaats: Antwerpen
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
BSA 650 van 1971
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Re: BSA 650 van 1971
De foto's en lokatie zijn in ieder geval in orde.
-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 10:50
- Woonplaats: Antwerpen
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Re: BSA 650 van 1971
merci
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
-
- Berichten: 4700
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: BSA 650 van 1971
Ik heb nen A65 gehad, Vrij probleemloze motor, best electronische ontsteking op zetten en indien mogelijk ombouwen naar 12v, Is nu een 6v. Denk eraan bij aansluiten accessoires bij die engelsen, min is plus en plus is min .
Ook regelmatig indien er niet veel mee gereden wordt de olie die uit het olie reservoir in de carter lekt (is een afsluiting met kogeltje voor droogcarter) aflaten of kraantje tussen zetten (niet vergeten open zetten voor het rijden!) en je gaat weinig last hebben.
Ook zorgen dat de primaire aandrijving steeds een oliebadje heeft, want die lekt (op de ketting), dus regelmatig bijvullen.
Die van mij liep 160 op de smith teller, wegligging ok, alleen de remmen, dat was andere koek.....
De mijne was van 63, maar is dezelfde blok dan deze op de foto's. 63 was eerste bouwjaar met unit blok, waar blok en boite 1 geheel zijn, daarvoor waren het pre units, met aparte boite,
Die blokken waren erg geliefd in WASP zijspan cross combinaties trouwens.
Prijzen liggen rond de 3000-3500€
Ook regelmatig indien er niet veel mee gereden wordt de olie die uit het olie reservoir in de carter lekt (is een afsluiting met kogeltje voor droogcarter) aflaten of kraantje tussen zetten (niet vergeten open zetten voor het rijden!) en je gaat weinig last hebben.
Ook zorgen dat de primaire aandrijving steeds een oliebadje heeft, want die lekt (op de ketting), dus regelmatig bijvullen.
Die van mij liep 160 op de smith teller, wegligging ok, alleen de remmen, dat was andere koek.....
De mijne was van 63, maar is dezelfde blok dan deze op de foto's. 63 was eerste bouwjaar met unit blok, waar blok en boite 1 geheel zijn, daarvoor waren het pre units, met aparte boite,
Die blokken waren erg geliefd in WASP zijspan cross combinaties trouwens.
Prijzen liggen rond de 3000-3500€
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project