R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
John schreef:HAaaa Mozart, zijde gij bij de mariejosé?
Zijn ook gekend bij den ABL
Stoffel
Flikkendag
Ja en de Koninklijke Marechaussee fungeert eveneens als politie voor de Koninklijke Marine, Koninklijke Landmacht en de Koninklijke Luchtmacht. De KMAR treeds als politiedienst op voor alle in Nederland verblijvende buitenlandse strijdkrachten (Brunssum) en werken ze op internationale militaire hoofdkwartieren. Heb reeds kennis gemaakt met deze vriendelijke mensen. Als ik me niet vergis zijn er zelfs in Shape Casteau aanwezig.
mozart schreef:
@Harald waar zit u gestationeerd????
Ik zit bij de lokale politie zone AMOW, wat staat voor Asse Merchtem Opwijk en Wemmel.
Vier gemeenten net ten noorden van Brussel , tussen de Grote ring om Brussel de E40 richting kust en de A12 richting Antwerpen.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Sinds zaterdag 19-11-05 heeft Guido deze BMW K1200RS van bouwjaar 2003 aangeschaft.
Zijne vorige moto was een Suzuki 600 Bandit.
Ik wens hem veel rijgenot en wie weet misschien heeft hij wel interesse om binnenkort eens met deze club in contact te komen, spijtig genoeg heeft hij geen PC en daarvoor kan hij natuurlijk beroep doen op mij.
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
dit is 'm dan, gisteravond beetje verrast door sneeuwval, 1 hand aan stuur en 1 om vizier van helm proper te houden (vizier open zetten was geen optie, ik draag bril en dat is nog moeilijker af te vegen terwijl je probeert recht te blijven... )