Na vier jaar zijn Wim Opbrouck, Jean Blaute en Michiel Hendryckx terug samen on the road. In Zeebrugge nemen ze een ferry naar Kingston upon Hull. Aangekomen op Engelse bodem begint de reis richting Schotland.
Hun fascinatie voor verlaten uithoeken, sinistere plaatsen en vergeten landtongen is groot. Een sfeervolle vuurtoren is dan ook de eerste poëtische tussenstop van de bende.
Yep,
Ik heb de afgelopen maand reeds 3x een mail gestuurd naar het productiehuis "ziezedoen", met leesbevestiging.
De mails zijn geopend maar ik heb tot op heden nog steeds geen antwoord mogen ontvangen (Van beleefdheid gesproken ).
Is er iemand die mij een kopieke kan bezorgen van de DVD.
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Pvde schreef:Yep,
Ik heb de afgelopen maand reeds 3x een mail gestuurd naar het productiehuis "ziezedoen", met leesbevestiging.
De mails zijn geopend maar ik heb tot op heden nog steeds geen antwoord mogen ontvangen (Van beleefdheid gesproken ).
Is er iemand die mij een kopieke kan bezorgen van de DVD.
Houdoe
gisteren voor de eerste maal een aflevering van de tweede reeks gezien. de begeleidende muziek vond ik mooi gekozen. ook hun bezoek aan het concertgebouw van koolhaas in porto vond ik de moeite waard (toch iets dat spontaan/geïmproviseerd was!). de rest vond ik te kunstmatig...
soit, voor de vergoeding dat die gasten krijgen zou ik ook wel een paar dagen van punt a naar b willen rijden en bij aankomst mijn grotendeels gememoriseerde tekstjes willen aframmelen.
er zou eens iemand van hun crew 24/24 een verborgen camera moeten meezeulen en daar dan een serie van distilleren. dat zou pas een succes zijn!
Alle afleveringen van de tweede reeks heb ik bekeken en heb ze tevens op HDD staan.
De eerste serie heb ik op DVD ( ze lagen onder de kerstboom) en vindt deze tot heden nog steeds de beste.
brit schreef:
er zou eens iemand van hun crew 24/24 een verborgen camera moeten meezeulen en daar dan een serie van distilleren. dat zou pas een succes zijn!
Brit, neen bedankt, we hebben al reality - soaps genoeg op den bak hoor. Het mag toch wel eens, zoals het bij goede programma's hoort, geregiseerd zijn,...
heb net de eerste reeks van de bende besteld en ontvangen
besteld online bij fnac en 4 dagen later in de bus voor slechts 27.50 euro
bij mijn weten zijn ze nog in vooraad.
Michiel Hendryckx trekt er terug op uit, niet met den moto deze keer maar met den boot
alles is te volgen op Canvas als "Het Bourgondisch complot"
en dit vrijdag 10/02/2006 omstreeks 20u45
Was da gisteren nie op tv, dan heb ik er 5 min. van gezien, daarna gezapt, of 'k viel in slaap
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"