IRON GONZO schreef:aha heb je er 1ne besteld
mooi machintje arnold
en @ klomp schoon RTtje
nee maar ben er wel zot van , vind het een ongelooflijk prachtig machien , zal toch eens gaan bekijken !
alleen : 150 pk , schrikt me wel af , ben niet zo gek meer van die pk's...
vrgr,
Wie weet komt hij uit in de 100PK versie
Er zijn wel meerdere motoren die op de markt verkrijgbaar zijn in 2 PK versies.
En pas na de rodage periode op full power worden gezet
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
kheb u nooit rond Lennik zien rijden met uw machientje,
Peter
Hey Peter, kben er wel al veel geweest maar meestal tot aan mijn huis (ben aan het verbouwen) en dan staat mijn machientje daar hé, maja, de werken gaan niet alleen hé dus, werken maar. Tegen het volgend seizoen ga ik er zeker en vast nog veel meer plezier aan beleven, tegen dan zal mijn huisje waarschijnlijk bewoonbaar zijn, alé, da hoop ik toch!
Met welk model toer jij rond?
Enjoy life! Enjoy your passion! Enjoy friends!
Buth never forget to keep a little distance so that nobody will hurt you!!!
Hey Peter, Kheb uwen RT gezien, ja ... kmoet nog ff wennen aan de forum hé!
In ieder geval, ge hebt een schoon machien! Moest ik U ooit is tegenkomen in lennik zal ik zeker stoppen, dan kunnen we onze machienen is in het echt bewonderen, want tzijn toch zo'n prachtige moto's!!!
Grtjs, Daisje
Mijn kan je vinden bij mij thuis, Naasr Pletinckx, in Eizeringen. Of in de 'Sporthal' Jo Baetens s'dindags en 's zondags en in de Belleheide in Roosdaal 's vrijdags als het judo traiing is. Anders rond aant rijden met mijn Rtke...
Mijn kan je vinden bij mij thuis, Naasr Pletinckx, in Eizeringen. Of in de 'Sporthal' Jo Baetens s'dindags en 's zondags en in de Belleheide in Roosdaal 's vrijdags als het judo traiing is. Anders rond aant rijden met mijn Rtke...
Peter
Ok Peter, Good to know! Tot binnekort is
Daisje
Ik ben nieuw hier op het forum en dacht ik post es effe mijn nieuwe aanwinst. Na twee jaar terug op twee wielen en moeten zeggen , het doet deugd. Ben dus een zogenaamde "heropstapper".
Na achtereenvolgens een :
- Honda shadow 1100
- Honda Pan European
- BMW R1100RS
- Honda cbr 600
- Honda CB 600
- Honda cbr 600
terug een Beemer ... een R1100 S van 2001 met 18000 km op de teller, onderspoiler, handvatverwarming, comfortkit, brede velg etc
Tsja, ik kan niet anders dan zeggen dat ik dat een heel schoon masjien vind, want ik heb net dezelfde gehad... Proficiat met de aankoop, ik zou der geen spijt van hebben !!!
Wreed content van mijnen Uvex helm, vooral het dubbele vizier...of hebt ge het over de kleuren die niet matchen met men brommerke. Pfffft trek ik mij niks van aan, ik moet daar ni op zien
foto openen met "Microsoft Photo Editor"
Daarna ga je naar Afbeelding / formaat wijzigen.
Daar ga je van 100% naar bv 75% aleen saven als je zeker bent van de grote daarna.
Ik maak eerst een copy voor ik iets verander aan een foto.