Horizon reis Zuid-Noorwegen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Supermario
Berichten: 306
Lid geworden op: 21 dec 2004, 16:47
Locatie: Lede

Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door Supermario »

Heeft er iemand deze reis al gemaakt? Zijn er onderweg kosten voor tolwegen/overzet/tunnels? Ervaringen met Horizon?

Alvast bedankt.
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door GSrijder »

Blijf het met argusogen volgen.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
janeman
Berichten: 113
Lid geworden op: 02 mar 2013, 18:15
Woonplaats: Herk de stad

Re: Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door janeman »

Ik deed eerder, Noorwegen is niet goedkoop.
De kosten voor de overzetten vallen best mee.
janeman
Berichten: 113
Lid geworden op: 02 mar 2013, 18:15
Woonplaats: Herk de stad

Re: Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door janeman »

ik ben niet met horizon mee geweest, zelf georganiseerd en 2 vrienden mee genomen. Heb wel eens een week-end geboekt bij hen, dat was dik in orde maar vond het toch wel prijzig.
Ik heb wel 2 vrienden die met Horizon mee geweest zijn naar de Noordkaap, dat was nog met John ondertussen is het over genomen.
Maar het was toen ook in orde.
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door st1100 »

Je hebt in Noorwegen meer dan overnachtingsmogelijkheden genoeg (b&b,hutten op de camping , hotels , jeugdherbergen.....) . Wij zijn gewoon gegaan , het enige dat we boekten was de overzet Kiel/Oslo. Dan ben je onderweg vrij om te blijven hangen waar het mooi is (overal dus) , gewoon rond 17á18h beginnen uitkijken naar slaapplaats , als het niet onmiddellijk lukt hop naar het volgende dorp , het is toch dag en nacht licht.

Op de meeste plaatsen moest er geen tol betaald worden met de motorfiets .
Flat Twin Power

Re: Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door Flat Twin Power »

Kijk ook eens op http://www.nordic.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Die zijn niet specifiek op motorrijders gericht maar organiseren reizen naar Scandinavië die je ook perfect met de motor kan doen en op je eigen tempo en tijd zonder dat je met
een groep moet mee rijden. Ik denk dat het ook een pak goedkoper is dan Horizon.
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door Danny »

Als ge nu gewoon eens uwe naftbak volkapt en vertrekt richting Noorwegen, hutten zijn er a volonté te huur voor een prijsje...
Landkaart of GPS en ge zij weg... rijden, genieten en als ge thuiskomt na een prachtreis zal er nog veel geld op uw rekening staan wat anders op de Horizon bankrekening staat.

Daar kan je nog eens van op reis gaan, Noorwegen is duur maar mijn motor mijn vrijheid he...
Bots
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2007, 23:32
Locatie: Hoeilaart

Re: Horizon reis Zuid-Noorwegen

Bericht door Bots »

Hallo,

Volledig eens met Danny. Ik zie niet in waarom iets te reserveren en extra geld uit te geven.
Zo rondgereden in Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen.
Noordkaap vond ik geldklopperij, maar als je er toch bent moet je er langsgaan.

Groeten, Bots.
(BMW R1200Adv) (BMW R80G/S)
Vespa GTS 300 Super Sport
Plaats reactie