Mont Chaberton

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Mont Chaberton

Bericht door WernerVS »

Deze kwam ik tegen op mijn speurtocht op youtube : https://www.youtube.com/watch?v=ZiF6DtFLD9M" onclick="window.open(this.href);return false;

Ligt vlak bij de Sommeiller en de Jaffereau die ik (nog eens) wil gaan doen .
Maar ik vraag me af of dit wel een haalbare kaart is met een 1150GSA ?
Indien er nog leuke offroad alternatieven zijn daar vlakbij dan hoor ik het graag .
Alvast bedankt .

Werner
R1150GSA
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Mont Chaberton

Bericht door Koppel!! »

Werner, de Chaberton is al dik 15j verboden terrein, die 2 motards in dit filmke riskeren inbeslagname en een fikste boete er bovenop. Dan ook nog 't feit dat, als er iets gebeurd, je zelf kan opdraaien voor de reddingshelikopter die je komt oppikken.
Ik had 'm ooit heel graag aan 't lijstje toegevoegd maar niet aan die condities :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: Mont Chaberton

Bericht door WernerVS »

Koppel!! schreef:Werner, de Chaberton is al dik 15j verboden terrein, die 2 motards in dit filmke riskeren inbeslagname en een fikste boete er bovenop. Dan ook nog 't feit dat, als er iets gebeurd, je zelf kan opdraaien voor de reddingshelikopter die je komt oppikken.
Ik had 'm ooit heel graag aan 't lijstje toegevoegd maar niet aan die condities :wink:

Grtz, Philip!

Thx voor de info Philip .
Als het ni mag , dan mag het ni hé :grin:
Ik wil daar ook niet gaan rondcrossen op verboden terrein met het risico om het voor eventuele andere pistes ook om zeep te helpen .
Zal me wel een andere leuke piste in de omgeving vinden waar ik wel mag rondrijden .
R1150GSA
Plaats reactie