regen...
Moderator: GVN
regen...
Ik heb vandaag 200 km gereden en zo goed als niks kunnen zien, bijna op de tast. Wat kan ik doen opdat mijn visier min of meer doorzichtig blijft?
Iemand tips?
Iemand tips?
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
-
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 14:12
- Woonplaats: MINDERHOUT
- Locatie: MINDERHOUT HOOGSTRATEN
-
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
- Woonplaats: Terneuzen
- Locatie: Terneuzen
- Contacteer:
Pinlock binnenvizier of een Fog City shield, beide werken bij mij goed. Sommige helmfirmas hebben optioneel een soort pilotenkapje voor over je neus waardoor de lucht die je uitademt naar beneden gaat ipv naar boven.
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Tegen aandampen binnenkant , vizier ietsje openzetten en voor de buitenkant het vizier met polish (simonis ) behandelen dan kan het water zich niet vastzetten.wel opletten dat je zachte polish neemt voor lak en niet voor croom anders word je vizier mat.En de tip van JP helpt ook goed.
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Merci voor de input, ik ga zeker zo'n coatingske proberen en visier een beetje openzetten had ik gisteren geprobeerd maar dan waaide de regen gewoon binnen. Heeft er iemand zo'n kapje in een shubert concept 2 ?
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
met een concept moet je 't vizier gewoon in de 'naar voren stand' trekken... die twee plastic toppen bovenop 't vizier en je schuift het naar voor enkele mm, dan laat laat je 't gewoon gesloten als altijd en je zal merken dat dat goed werkt... de oplossing is eigenlijk ingebouwd, een spatje water op je gezicht zal je wel eens hebben maar die voelt erger aan dan dat ie is
-
- Berichten: 4700
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Klein nadeel, druppels lopen dan aan de binnenkant van je vizier, en die kan je niet afvegen met je vingerDanny schreef:met een concept moet je 't vizier gewoon in de 'naar voren stand' trekken... die twee plastic toppen bovenop 't vizier en je schuift het naar voor enkele mm, dan laat laat je 't gewoon gesloten als altijd en je zal merken dat dat goed werkt... de oplossing is eigenlijk ingebouwd, een spatje water op je gezicht zal je wel eens hebben maar die voelt erger aan dan dat ie is
Ik heb in een shubert ook een probleem met een pinlock, verkies toch fogcity en vizier dichthouden.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
C2 een beetje naar voor klikken voor de damp langs de binnenkant en regelmatig tijdens het rijden gewoon dichtdrukken als er teveel damp is één kant openklikken 100 m verder terug toe doen,tegen de regen RAIN-X helpt als je het gebruikt zoals het moet , tegen de mist en motregen helpt het niet zo goed en gebruik ik het zeemvelstukje op mijn handschoen en dat werkt prima.
Een gat in de markt een ruitenwisser op een helm zou wat zijn
Een gat in de markt een ruitenwisser op een helm zou wat zijn
enkele kleine druppeltjes lopen binnen (kan het nu goed zien als het zout aandroogt), maar dit belemmerd het zicht veel minder dan de minste damp. Zolang je maar kan doorrijden en je vizier toehouden en vooruitgeklikt zijn er eigenlijk weinig problemen met damp en een C2, maar als je zo in het dorpsverkeer zit bij regenweer , dat is sukkelen.Dirk Pauwels schreef:Klein nadeel, druppels lopen dan aan de binnenkant van je vizier, en die kan je niet afvegen met je vingerDanny schreef:met een concept moet je 't vizier gewoon in de 'naar voren stand' trekken... die twee plastic toppen bovenop 't vizier en je schuift het naar voor enkele mm, dan laat laat je 't gewoon gesloten als altijd en je zal merken dat dat goed werkt... de oplossing is eigenlijk ingebouwd, een spatje water op je gezicht zal je wel eens hebben maar die voelt erger aan dan dat ie is
Ik heb in een shubert ook een probleem met een pinlock, verkies toch fogcity en vizier dichthouden.
GS1150 Blauw. 13-08-05 ---> 58K
Lid BMW mc Vl
Lid BMW mc Vl
Die ruitenwisser bestaat echt, kan je op één van je wijsvingers monteren te koop bij den HeinIncognito (Mo) schreef:C2 een beetje naar voor klikken voor de damp langs de binnenkant en regelmatig tijdens het rijden gewoon dichtdrukken als er teveel damp is één kant openklikken 100 m verder terug toe doen,tegen de regen RAIN-X helpt als je het gebruikt zoals het moet , tegen de mist en motregen helpt het niet zo goed en gebruik ik het zeemvelstukje op mijn handschoen en dat werkt prima.
Een gat in de markt een ruitenwisser op een helm zou wat zijn
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid
Ja ik ben lid