vorige week de rt volledige onder handen genomen om te poetsen.
nu heb ik ook de tankvuldop losgemaakt om de tank cover volledige te poetsen.
De tankvul opening met de 2 slangen aan heb ik ook iets moeten opheffen/draaien om de gaten terug te doen passen bij het monteren.
Nu zie ik dat daar een O ring tussen zit,zit deze in een groef of gewoon los tussen de tankvul plaat en de tank.
Maw zou deze kunnen verschoven zijn met het draaien of niet anders moet ik hem terug volledig demonteren.
En de 2 slangen zitten die met klemmen vast of gewoon op tankvul buisjes geschoven?
grts gianni
o ring tankvuldop
Moderator: GVN
o ring tankvuldop
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Dirk Pauwels
Re: o ring tankvuldop
Die o ring valt In een ondiepe groef en durft idd al eens verschuiven. Beetje kleverig vet aan doen dan blijft hij beter zitten. Als het lijkt alsof die te groot is voor de groef even in de diepvries of gewoon laten drogen. (Of ne nieuwe) Door benzine zwelt die op.
slangetjes zitten vast met klemmen aan benzine pomp flens rechts onder de tank. Als het nog de originele zijn kan je die slangetjes best vervangen als je benz filter vervangt. Als ze verduurd zijn lekt er benzine uit je overloop/ontluchting.
slangetjes zitten vast met klemmen aan benzine pomp flens rechts onder de tank. Als het nog de originele zijn kan je die slangetjes best vervangen als je benz filter vervangt. Als ze verduurd zijn lekt er benzine uit je overloop/ontluchting.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Re: o ring tankvuldop
of je snijd 8mm schuin tussen de o ring uit en kleeft hem aan mekaar met seconden lijm... krimpen zal hij niet meer doen