hulpstuk autocom

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
marinho
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 nov 2005, 20:14
Locatie: vlaamse ardennen

hulpstuk autocom

Bericht door marinho »

ik zoek een tussenstukje die van het kabeltje van de autocom naar de gsm gaat ,ik had vroeger een nokia en heb nu een sony ericsson k750i en dat is natuurlijk een ander tussenstukje,is er misschien iemand die ook dat probleem heeft of had en mij meer info kan bezorgen,ik heb al geprobeerd bij spash design.nl maar daar geraken ze er voorlopig nog niet aan.thanks
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

http://www.pmr-funkgeraete.de/shop/inde ... b=&info=0&
Steek eens bij Markus je licht op! :wink:
GSven
Berichten: 698
Lid geworden op: 17 apr 2005, 10:02
Locatie: B-1070

Bericht door GSven »

Opgelet. Met de K750 is SonyEricsson met een nieuwe generatie fiches begonnen.
De bovenstaande link is voor de "oude" generatie toestellen, zowat alles tussen de T29 tot K700/P900.
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: hulpstuk autocom

Bericht door p@rick »

marinho schreef:ik zoek een tussenstukje die van het kabeltje van de autocom naar de gsm gaat ,ik had vroeger een nokia en heb nu een sony ericsson k750i en dat is natuurlijk een ander tussenstukje,is er misschien iemand die ook dat probleem heeft of had en mij meer info kan bezorgen,ik heb al geprobeerd bij spash design.nl maar daar geraken ze er voorlopig nog niet aan.thanks
Als ik me niet vergis hebben ze bij Lievens in Zottegem zo'n heel assortiment van die adaptertjes, dus even bellen kan je misschien veel zoekwerk besparen...
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie