r nine t
Moderator: GVN
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 06:51
- Woonplaats: in de kempen
- Locatie: antwerpen
Re: r nine t
Inderdaad, de gustibus et coloribus non disputandum est....
Ooit Latijn gevolgd..
Mooi, maar beetje mager achteraan, achterspatbordje gesloopt...?
Ooit Latijn gevolgd..
Mooi, maar beetje mager achteraan, achterspatbordje gesloopt...?
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: r nine t
Een mooi kontje is ook ni lelijk....
Bij een Vespa is een dikke kont juist een pluspunt!....
Bij een Vespa is een dikke kont juist een pluspunt!....
I like my bike!!
Re: r nine t
niet alleen bij een Vespa...Den Dirk schreef:Een mooi kontje is ook ni lelijk....
Bij een Vespa is een dikke kont juist een pluspunt!....
R1200GS LC
Re: r nine t
+1roadster schreef:niet alleen bij een Vespa...Den Dirk schreef:Een mooi kontje is ook ni lelijk....
Bij een Vespa is een dikke kont juist een pluspunt!....
-
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 24 jan 2005, 21:18
- Woonplaats: wachtebeke
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: r nine t
Maar ook bij een varken... bedoel je toch hee?roadster schreef:niet alleen bij een Vespa...
:salut:dxamet
Re: r nine t
Ben een weekje met een R nineT gaan rijden. Verrassend pittig beestje, en die looks, tja
Review op https://jeanlemotard.wordpress.com/2016 ... w-r-ninet/" onclick="window.open(this.href);return false;
Review op https://jeanlemotard.wordpress.com/2016 ... w-r-ninet/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
Re: r nine t
Ideaal als 2de motor dus
-
- Berichten: 4700
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: r nine t
Ervaring tot hiertoe is vrij goed, blokje hangt heel goed aan de gas,werkt verslavend, nog geen behoefte om er een AF-Xied of zo op te zetten, wegligging is goed, effe aanpassen als je telelevers gewend bent. Vering zou achteraan wat langer Mogen, moto zou beter iets op de kop staan zonder de vorkpoten door de kroonplaat te steken, maar voldoet wel tot hiertoe.
Regelklep brol uit de uitlaat is er uit, wunderlich kuipje op, hugger van Puig over het achterwiel en een zelfgemaakte nr plaat houder op de klassieke plaats. Nu krijg ik toch al wat minder opspattend water in mijne nek....
Voor weekend trips zoek ik nog een tas voor op de duo, voor langere trips kan ik altijd een baggage rol meenemen.
Heb voor gereedschap en bandenrepair (spul voor tubes) 2 kleine zakjes links en rechts aan dat achterframe hangen, grotere tassen wil ik daar liever niet aanhangen.
Voor de rest kan ik Fred & dxamet volledig gelijk geven, niet praktisch, niet ergonomisch, maar wel heel veel pure motofun.
Regelklep brol uit de uitlaat is er uit, wunderlich kuipje op, hugger van Puig over het achterwiel en een zelfgemaakte nr plaat houder op de klassieke plaats. Nu krijg ik toch al wat minder opspattend water in mijne nek....
Voor weekend trips zoek ik nog een tas voor op de duo, voor langere trips kan ik altijd een baggage rol meenemen.
Heb voor gereedschap en bandenrepair (spul voor tubes) 2 kleine zakjes links en rechts aan dat achterframe hangen, grotere tassen wil ik daar liever niet aanhangen.
Voor de rest kan ik Fred & dxamet volledig gelijk geven, niet praktisch, niet ergonomisch, maar wel heel veel pure motofun.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 24 jan 2005, 21:18
- Woonplaats: wachtebeke
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: r nine t
Dit ziet er nog een deftige tas uit, voor montage op het duozadel
http://www.eko-motorwear.com/nl/item/10 ... /01/01/01/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.eko-motorwear.com/nl/item/10 ... /01/01/01/" onclick="window.open(this.href);return false;
:salut:dxamet
-
- Berichten: 4700
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: r nine t
Welke klojo heeft die benzine tank bevestiging bedacht?
In theorie mss leuk die naar achter scharnierende tank, maar gepikt van Ducati Supersport, die dat al in 1992 had, en op de BMW (in tegenstelling tot de 900SS) verre van praktisch....
Moest een voedingskabeltje voor de GPS monteren op de accesoire stekker, stekkertje zit net buiten bereik links, effe tank omhoog scharnieren was niet voldoende, dan zie je niets en kan je nog nergens aan. Ook geen mechanisme om de tank omhoog te houden blijkbaar....
Dus scharnier pen eruit, snelsluitngen los, stekkers los, en dan de overloop/ontluchting losleggen zodat ze mee eraf kunnen met de tank (bespaard op connectors blijkbaar)
Terug monteren was ook ff zoeken....
Allemaal niet moeilijk maar het had zoveel makkelijker gekund.... Volgende keer moet de design afdeling maar eens een dagje meesleutelen met de meccano's, dan leren ze het mss....
Nu ik wat meer kms heb vind ik de voorvork ook vrij slap, gebruikt 5/6 vd veerweg en dan is er nog niet echt extreem gereden. Zal een hyperpro of wilbers kitje worden vermoedelijk.
En het leuke made in china contactslot natuurlijk dat zijn eigen willetje heeft, maar dat komt wel in orde in garantie.
DB killers (als je ze zo kan noemen) zitten ook terug in de originele akro, zonder de uitlaatklep is die zelfs met de dempertjes vrij luid, maar ik kan er mee leven.
In theorie mss leuk die naar achter scharnierende tank, maar gepikt van Ducati Supersport, die dat al in 1992 had, en op de BMW (in tegenstelling tot de 900SS) verre van praktisch....
Moest een voedingskabeltje voor de GPS monteren op de accesoire stekker, stekkertje zit net buiten bereik links, effe tank omhoog scharnieren was niet voldoende, dan zie je niets en kan je nog nergens aan. Ook geen mechanisme om de tank omhoog te houden blijkbaar....
Dus scharnier pen eruit, snelsluitngen los, stekkers los, en dan de overloop/ontluchting losleggen zodat ze mee eraf kunnen met de tank (bespaard op connectors blijkbaar)
Terug monteren was ook ff zoeken....
Allemaal niet moeilijk maar het had zoveel makkelijker gekund.... Volgende keer moet de design afdeling maar eens een dagje meesleutelen met de meccano's, dan leren ze het mss....
Nu ik wat meer kms heb vind ik de voorvork ook vrij slap, gebruikt 5/6 vd veerweg en dan is er nog niet echt extreem gereden. Zal een hyperpro of wilbers kitje worden vermoedelijk.
En het leuke made in china contactslot natuurlijk dat zijn eigen willetje heeft, maar dat komt wel in orde in garantie.
DB killers (als je ze zo kan noemen) zitten ook terug in de originele akro, zonder de uitlaatklep is die zelfs met de dempertjes vrij luid, maar ik kan er mee leven.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project