Alarm probleem

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
maxie
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 feb 2014, 16:52
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen

Alarm probleem

Bericht door maxie »

Hoi, vorige maand op mijn GS-LC het alarm laten uitbreiden met afstandsbediening.
Werkt perfect, tot de motor in de zon staat en het wordt te warm, dan gaat alarm af.
Moet het dan manueel uitschakelen.
Maar dat is niet de bedoeling denk, als je naar landen als Spanje-Frankrijk trekt.
Nog iemand dat probleem of oplossing?
Heb ook al een mail naar dealer gezonden.
Ik kan hem in de schaduw zetten, maar das niet de oplossing veronderstel ik :lol:
Thx
United we conquer
maxie
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 feb 2014, 16:52
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen

Re: Alarm probleem

Bericht door maxie »

maxie schreef:Hoi, vorige maand op mijn GS-LC het alarm laten uitbreiden met afstandsbediening.
Werkt perfect, tot de motor in de zon staat en het wordt te warm, dan gaat alarm af.
Moet het dan manueel uitschakelen.
Maar dat is niet de bedoeling denk, als je naar landen als Spanje-Frankrijk trekt.
Nog iemand dat probleem of oplossing?
Heb ook al een mail naar dealer gezonden.
Ik kan hem in de schaduw zetten, maar das niet de oplossing veronderstel ik :lol:
Thx
Uitgelezen in garage, module alarm geeft fouten.
Nieuwe module en opgelost
United we conquer
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: Alarm probleem

Bericht door Man in Black »

Is dat de officiële oplossing voor het activeren van het alarm op de GS-LC? sinds wanneer is die er? Daar ben ik al 2j op aan het wachten.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Plaats reactie