BMW of Givi-bakken R1200GSA 2010

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Maverick
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 nov 2015, 22:11
Woonplaats: Oudenaarde

BMW of Givi-bakken R1200GSA 2010

Bericht door Maverick »

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik mijn vario koffers van mijn GSA weg gedaan omdat ik de alu koffers veel mooier vond. Het alu rek gevonden, gemonteerd en goed bevonden. Nu nog de bakken. Oorspronkelijk van plan om de koffers van BMW bij Kohl te gaan halen maar gisteren zag ik de zwarte alu koffers va Givi op een GS staan en vond ze zeer mooi passen.
Heeft er soms iemand ervaring met deze koffers/rek en is de totale breedte achteraan groter dan met de BMW koffers?
Buiten RAD heb ik ze nog niet gevonden in België. Ik vermoed dat zij de enige verdeler zijn in België.
Graag jullie mening ;-) Maverick
JoB
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 okt 2008, 20:03
Woonplaats: Leuven
Locatie: Leuven

Re: BMW of Givi-bakken R1200GSA 2010

Bericht door JoB »

Voor mijn nieuwe gsa lc zat ik enkele weken terug met gelijkaardige vraag.
Wil je zwarte koffers dan is ook globescout http://www.adventuretech.eu en holan http://holan.pl een alternatief; globescout past op standaard bmw rek
Je kan ook bmw koffers laten zwart wrappen of gewrapped kopen http://www.boxerpower.nl/

Bij motoadventurestore.be, Koppel hier op het forum, kan je givi koffers ook bestellen.

De afmetingen van de koffers vind je op het web. Givi koffers zijn 6 mm breder dan bmw gsa lc koffers. Afmetingen van het rek ben ik niet tegengekomen, wel een vergelijk van alu koffers op motorrad.de, ik dacht getest op een f800gs en met opgave van totale breedte.

grtz
2008 R1200 RT Black Line - 2011 R1200RT Thundergrey -2016 R1200GS Adventure
fronteradriver
Berichten: 396
Lid geworden op: 30 apr 2006, 17:32
Woonplaats: Gentbrugge
Locatie: Gentbrugge

Re: BMW of Givi-bakken R1200GSA 2010

Bericht door fronteradriver »

Heavy Duties vind ik ook mooie...met uitsparing voor de uitlaat....


Afbeelding
BMW K100LT (1987)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
Maverick
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 nov 2015, 22:11
Woonplaats: Oudenaarde

Re: BMW of Givi-bakken R1200GSA 2010

Bericht door Maverick »

Thx voor de reacties, ik ga zeker eens kijken naar jullie tips. Moeilijke keuze.
Wordt vervolgd.. Moesten het de zwarte Givi's worden zal ik hier zeker enkele fotos posten. :-)
Greetz Mav
Patoe
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2016, 18:29
Woonplaats: Hasselt

Re: BMW of Givi-bakken R1200GSA 2010

Bericht door Patoe »

Hello,
Kom toevallig op dit praatje uit. Ik heb net een BMW R RT gekocht, en heb van m'n vorige moto nog een Givi Outback Trekker staan van 58 liter, het grote model dus waar je makkelijk 2 helmen in kwijt kan, ook de backrest zit erop maar die zie je niet op de foto. De koffer is nieuw van vorig jaar 2015 en gezien ik hem niet meer kan gebruiken doe ik hem weg. Hij is bijna ongebruikt en voor 330 EUR mag je hem meenemen. Contacteer me op 0496 57 90 60 voor meer info
Maverick
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 nov 2015, 22:11
Woonplaats: Oudenaarde

Re: BMW of Givi-bakken R1200GSA 2010

Bericht door Maverick »

Patoe schreef:Hello,
Kom toevallig op dit praatje uit. Ik heb net een BMW R RT gekocht, en heb van m'n vorige moto nog een Givi Outback Trekker staan van 58 liter, het grote model dus waar je makkelijk 2 helmen in kwijt kan, ook de backrest zit erop maar die zie je niet op de foto. De koffer is nieuw van vorig jaar 2015 en gezien ik hem niet meer kan gebruiken doe ik hem weg. Hij is bijna ongebruikt en voor 330 EUR mag je hem meenemen. Contacteer me op 0496 57 90 60 voor meer info

Ondertussen de adventure bmw koffers aangeschaft bij kohl.de, zeer erg tevreden van!
Toch bedankt, succes met de verkoop ervan, zijn schitterende koffers die givi's.

Mav
Plaats reactie