Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door Dirk Pauwels »

Nog eens een verzoek voor een aparte afdeling voor Commerciele meldingen. Begin die 37000 postings van boxerpower heel vervelend te vinden. Heeft bij mij het tegenovergesteld effect....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Léon
Berichten: 713
Lid geworden op: 21 jun 2011, 20:17
Woonplaats: .

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door Léon »

Dirk Pauwels schreef:Nog eens een verzoek voor een aparte afdeling voor Commerciele meldingen. Begin die 37000 postings van boxerpower heel vervelend te vinden. Heeft bij mij het tegenovergesteld effect....
Blijkbaar heeft het als effect dat je ze alle 37000 leest. :mrgreen:
Een aparte topic kan toch geen probleem zijn maar als je het niet interesseert moet je het gewoon niet lezen.
Ik stoor mij eerder aan de honderden verkeersborden langs de weg dan de reclamepanelen van hunkemöller of Marie Jo :clown:
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door KeeS16 »

:bsstupid:
Dirk Pauwels schreef:Nog eens een verzoek voor een aparte afdeling voor Commerciele meldingen. Begin die 37000 postings van boxerpower heel vervelend te vinden. Heeft bij mij het tegenovergesteld effect....
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door Relax »

Ik heb al een aantal keer gepoogd het probleem onder aandacht te brengen van de mods zodat het kan doorgegeven worden, maar ik krijg zelfs geen ontvangstmelding, laat staan een fatsoenlijk antwoord. En bij de voorzitter moet je ook al niet zijn. Rest de vraag: bij wie wel?
I respect your opinion. But I don't give shit.
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door Harald »

Relax schreef:........ Rest de vraag: bij wie wel?
Syndicaat en een stakingsaanvraag indienen...... ;-)
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door luc boxer »

Harald schreef:
Relax schreef:........ Rest de vraag: bij wie wel?
Syndicaat en een stakingsaanvraag indienen...... ;-)
Yes stakingsaanvraag indienen FAN :mrgreen: :-|
Dirk Pauwels schreef: die 37000 postings van boxerpower
Dirk die lees je wel heel veel om aan 37000 te komen, maar je leest dan ook alle (ook de eigen posting) ook onder die 37000.
Maar begrijp het niet verkeerd, ben zeker zoals vele hier voorstander voor een aparte afdeling voor Commerciele meldingen.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
Michelleke
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 nov 2013, 14:22
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vl-Brabant

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door Michelleke »

Dirk Pauwels schreef:Nog eens een verzoek voor een aparte afdeling voor Commerciele meldingen. Begin die 37000 postings van boxerpower heel vervelend te vinden. Heeft bij mij het tegenovergesteld effect....
+1 :thumbright:
Kan beter starten met eigen website voor e-commerce
R1200GSLC / K1200RS
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

Re: Commerciële meldingen in "verkoop" topic?

Bericht door GVN »

Dit staat in de gedragscode van dit forum :
12. Het is niet toegestaan advertenties, met uitzondering van deze die betrekking hebben op BMW Motoren en toebehoren, te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten al dan niet door gebruik te maken van hyperlinks naar websites. Het is verboden namaak-en of gestolen artikelen van BMW motoren en toebehoren op dit forum te adverteren. BMW-MC-VL is niet verantwoordelijk voor de verkoopsovereenkomsten en afhandeling tussen koper en verkoper.

Als simpele moderator roep ik dan ook iedereen op om het commerciële te mijden. Het is immers een vorm van "spam" en na verloop van tijd haakt iedereen af omdat een forum onleesbaar wordt.
Indien "men" een commerciële afdeling wilt, moet deze vraag aan het Bestuur worden gericht.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Gesloten