blij met wunderlich

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ivoGS
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jul 2005, 22:30
Locatie: zwevegem

blij met wunderlich

Bericht door ivoGS »

Beste Gs rijders
Kort even een berichtje om jullie te laten weten dat ik ontzettend tevreden ben van enkele wunderlich onderdelen: de dode hoekspiegels zijn een grote vooruitgang, de antidiefstaldop voor de cilinder is mooi en echt wel veilig tegen vandalisme, de rempedaalvergroting en de schakelpedaalvergroting een echt gemak en het grote ergo scherm een ware luxe op de autostrade. Allemaal niet goedkoop maar wel zeer goed van kwaliteit en de moeite waard.
:D :D :D
Oneshark
Berichten: 804
Lid geworden op: 09 jul 2005, 18:10
Locatie: nie ver van de leie

Onderdelen Wunderlich

Bericht door Oneshark »

Beste Ivo GS

Waar is er een catalogus te vinden (kopen) van Wunderlich
ivm onderdelen voor de GS ?
Wingman X
Berichten: 3022
Lid geworden op: 14 mei 2005, 22:20
Woonplaats: 3000
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Katalogus is normaal in te kijken bij elke goede BMW-dealer. Van zodra je een deftige bestelling plaatst bij Wunderlich krijg je hem erbij. Tis ne dikke van een cm of 3! :D :D :D
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Als ik mij ni vergis, staat alles nagenoeg gewoon online. http://www.wunderlich.de/
ivoGS
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jul 2005, 22:30
Locatie: zwevegem

Bericht door ivoGS »

De website van wunderlich is inderdaad heel duidelijk en informatief. ALs je iets in het echt wil zien, zonder naar Duitsland te rijden kan je altijd eens bij je dealer rondneuzen. Je bent ook altijd welkom bij mij thuis voor de onderdelen die ik heb laten monteren. Graag wel even een telefoontje vooraf want ik ben niet veel thuis. (0473/642636)
dillen
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005, 11:44
Locatie: nijlen

Wunderlich Ergo beenwindschilden

Bericht door dillen »

Beste Ivo GS,

Ben ook altijd heel tevrededen geweest over de Wunderlich-spullen, vooral de grote Ergo-ruit is inderdaad een hele verbetering. Om het helemaal af te maken had ik er ook de Ergo beenwindschilden opzitten en(wegens verkoop van de motor) heb ik die nog liggen. Ze staan te koop op het zoekertjes forum. Het scherm en de de beenwindschilden samen geven (bijna) evenveel bescherming als een RT-kuip! Moest je interesse hebben geef je maar een seintje.

Groetjes,
ivoGS
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jul 2005, 22:30
Locatie: zwevegem

Bericht door ivoGS »

Bedankt voor je aanbod Dillen, maar ik heb geen interesse voor beenbeschermers. Doei.
Plaats reactie