Mistlichten

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Boekie
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2006, 08:56
Locatie: Brugge

Bericht door Boekie »

Jawadde,
Al meer uitleg gekregen dan van mijn dealer. De hella's zien der ok uit. Van techniek weet ik de ballen mar kzal wel nen plaatser vinden.
Der zal wen nen reden zien zeker dat nen westfluut in Gent werkt. Misschien ontwikkelingssamenwerking ?
Allée, tot bij de koffie.
gr
Boekie
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2006, 08:56
Locatie: Brugge

Bericht door Boekie »

Xavier schreef:Dat is nu eens de manier om erbij te komen :D Welkom!
Bij deze vragen we ook ne foto van uwe GS, zodat we je herkennen als we rondsjezen in de Vlaanders. (dan kan je posten in Het Beemer Cafe -> Ik kwam vandaag tegen)

Wat betreft die lichten: post je vraag eens bij 'Accessoires'. Momenteel is de topic over xenon-lamp-installatie volop aan de gang. Straf spul...

ps: Stoffel zal dat graag horen want hij zit vanaf nu elke dag in Gent, de echte stad :D :D
Bedankt voor de reacties maar ik ben al dagen aan het zoeken hoe ik moet reageren om jullie mails. Misschien komt den deze door.
boekie
Boekie
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2006, 08:56
Locatie: Brugge

Bericht door Boekie »

Hubert NYS schreef:Hey Stoffel en boekkie !!!
Ik zit ook in de Belfortstraat.
Wijkagent bij de "flikken"
Op zo'n kleine oppervlakte al drie forumrijders....straf he ?
We kunnen inderdaad eens afspreken voor ne koffie of iet straffer....
Als ge in de garage kijkt ziet ge bijna dagelijks mijne R1100RS staan.
Ik zie er echt naar uit jullie eens te ontmoeten.
In de "gezelligste stad van 't land"
hahaha

Groetjes
Nasjke
De koffie wordt koud en de croissantjes hard. Hoe reageer ik in 1 keer op alle mails ? Ik krijg immers geen reactie op mijn mail van 2 dagen geleden. Boekie
Wingman X
Berichten: 3022
Lid geworden op: 14 mei 2005, 22:20
Woonplaats: 3000
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

De beste manier om reactie te krijgen is het starten van 'The Sofitel Connection' een gezellig samenzijn voor de beemermannen die in Gent raken.. Meer dan time & place bepalen is niet nodig...van heinde en verre zullen motards toestromen 8)

Ivm je mails: wat is het probleem juist?
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Boekie als je die PB's betreft, dan moet ik je teleurstellen. Je zal ze allemaal afzonderlijk moeten beantwoorden via de button onderaan. Want het gaat hier namelijk over Persoonlijke Berichten. ;)
Die croissant zullen echter wel opgegeten worden, wees daar maar gerust van. Zal Hubert bij zijne gilet pakken, of andersom :lol: , en naar je schuilplaats komen aan de overkant van de straat. Welke dag past het best voor jou? Je hebt mijn gegevens gekregen, bel anders maar eens op. Ben er volgende week de ganse week, maar dinsdag en woensdag gaat het moeilijk in de voormiddag door reeds geplande vergaderingen.

Stoffel ;)
Afbeelding
Boekie
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2006, 08:56
Locatie: Brugge

Bericht door Boekie »

Stoffel schreef:Boekie als je die PB's betreft, dan moet ik je teleurstellen. Je zal ze allemaal afzonderlijk moeten beantwoorden via de button onderaan. Want het gaat hier namelijk over Persoonlijke Berichten. ;)
Die croissant zullen echter wel opgegeten worden, wees daar maar gerust van. Zal Hubert bij zijne gilet pakken, of andersom :lol: , en naar je schuilplaats komen aan de overkant van de straat. Welke dag past het best voor jou? Je hebt mijn gegevens gekregen, bel anders maar eens op. Ben er volgende week de ganse week, maar dinsdag en woensdag gaat het moeilijk in de voormiddag door reeds geplande vergaderingen.

Stoffel ;)
Stoffel,
Donderdag en vrijdag is ok. Spring maar binnen met heel de meute.
gr
boekie
Hubert NYS
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 sep 2004, 09:15
Locatie: Evergem

Bericht door Hubert NYS »

vrijdag lijkt mij ook o.k.
Stoffel, spring morgen maar binnen om een uur af te spreken he.
Boekie, zet de container croissants al maar gereed.....
Groetjes
Nasjke.
2002 R850R Zilver.
Plaats reactie