tour de frankrijk en italie

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
BMWerner
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jan 2015, 12:36
Woonplaats: etten-leur

tour de frankrijk en italie

Bericht door BMWerner »

vorige week terug gekomen van 2 1/2 week fantastisch rijden door frankrijk en italie. ( 5000 km )
altijd mooi weer gehad behalve de voorlaatste dag. het was zo slecht in de ardennen, dat we besloten om maar naar huis te rijden ipv. nog een nachtje kamperen.
grote verassing was toch wel het aosta dal nabij de mont-blanc. wel allemaal doodlopende stukken , maar zeer de moeite waard. als topper coll del nivolet !!!
ik kan niet zo'n mooi verslag maken als vader en dochter naar de dolomieten dus ik zal er dan maar wat foto's bij doen.

gr. BMWerner


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Flat Twin Power

Re: tour de frankrijk en italie

Bericht door Flat Twin Power »

Schoon ritje gedaan precies. En dan nog wel met een remorkske en een tent. Chapeau. Op mijne leeftijd :mrgreen: zou dat niet meer gaan.
Den Dirk
Berichten: 915
Lid geworden op: 08 aug 2007, 13:18
Locatie: brabant

Re: tour de frankrijk en italie

Bericht door Den Dirk »

Dat Aosta-dal zou een onbekend maar mooi gebied zijn voor motorijders ( heb ik ergens recent gelezen), ik ga dat eens op de kaart nazien waar dat juist ligt... :wink:

Schoon toerke BTW :-)
I like my bike!!
BMWerner
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jan 2015, 12:36
Woonplaats: etten-leur

Re: tour de frankrijk en italie

Bericht door BMWerner »

Den Dirk schreef:Dat Aosta-dal zou een onbekend maar mooi gebied zijn voor motorijders ( heb ik ergens recent gelezen), ik ga dat eens op de kaart nazien waar dat juist ligt... :wink:

Schoon toerke BTW :-)
er heeft onlangs een artikel in de motorplus gestaan. het is inderdaad de moeite ondanks de doodlopende stukken.
wij zaten in morgex op de camping, en de rit naar colle del nivolet was op en neer bijna 400 km. maar het was het meer dan waard :thumbright:
het aosta dal ligt rechts van de mont-blanc tunnel ( italiaanse kant )
we hebben ook de kleine witte weggetjes gereden ( michelinkaart )die langs de doorgaande weg lopen, zo tegen de bergrug aan door van die kleine dorpjes waar de tijd lijkt stilgestaan te hebben....prachtig !

gr.BMWerner
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: tour de frankrijk en italie

Bericht door P-man »

Hey Werner,

Merciekes voor de foto's.
Altijd fijn om te zien hoe en waar, anderen naartoe trekken.

Een verslag is niet nodig hoor. Dat is bij mij enkel een overbodige kronkel in mijn hoofd om m'n foto's wat aan elkaar 'te kletsen'. foto's zijn leuker.

Ivm het Aosta-dal : en ik dacht dat dit enkel een (te) grote vallei was, waar je best zo snel mogelijk doorheen trekt of enkel gebruikt om één van de zij-valleikes te bereiken.

zoals ik schreef : merciekes.

grts en tot op de baan.

Pieter
Plaats reactie