ervaringen met ergo seat van wunderlich
Moderator: GVN
ervaringen met ergo seat van wunderlich
Omdat de zitpositie op mijn r1200rt toch niet 100 % is, (soms wat last van rug- en zadelpijn) ben ik aan het uitkijken naar een alternatief. Bij het rondneuzen viel mijn oog op de ERGO-vario seat van wunderlich. Lijkt mij een goed zadel voor een 'menselijke' prijs. Heeft iemand hier ervaring mee (of met eventueel een ander zadel)??
Is het hier in de buurt eventueel te testen (heb niet direkt de tijd om even naar Duitsland over en weer te rijden)??
Alvast dank voor nuttige info.
Is het hier in de buurt eventueel te testen (heb niet direkt de tijd om even naar Duitsland over en weer te rijden)??
Alvast dank voor nuttige info.
zoete motogroeten vanop een R1200GS LC
Testen moet je zeker doen.
Bij Wunderlich kan je dat vrijblijvend.
Zaterdag 8 april is het er opendeurdag : Klik hier voor meer info
Mijn duo en ik zijn vol lof over hun zadels (weliswaar voor de 1150GS).
Waarschijnlijk ga we er terug een kijkje nemen : een kleine Vlaamse kermis op z'n Duits, en een schitterende streek om in rond te toeren.
mvg
Hans
Bij Wunderlich kan je dat vrijblijvend.
Zaterdag 8 april is het er opendeurdag : Klik hier voor meer info
Mijn duo en ik zijn vol lof over hun zadels (weliswaar voor de 1150GS).
Waarschijnlijk ga we er terug een kijkje nemen : een kleine Vlaamse kermis op z'n Duits, en een schitterende streek om in rond te toeren.
mvg
Hans

Als je het zadel wil testen,mag je normaal een tot twee uur ermee rondrijden in de mooi omgeving aldaar.
Ik denk niet dat je op de open-deur dag die kans gaat krijgen.
Dus ,als je iets langer ,op je gemak wil testen,ga je beter op een rustige dag .
Ik dacht ,dat je via telefoontje op voorhand ,best een testzadel reserveerd ,om te vermijden dat je een dag op en af rijd voor "niets".
(niets tussen "" ,omdat een rit ,vb. via Monschau en verder de mooie Ahrvallei ,steeds de moeite waard is:) om te doen ,al is het voor "niets".)
Ik denk niet dat je op de open-deur dag die kans gaat krijgen.
Dus ,als je iets langer ,op je gemak wil testen,ga je beter op een rustige dag .
Ik dacht ,dat je via telefoontje op voorhand ,best een testzadel reserveerd ,om te vermijden dat je een dag op en af rijd voor "niets".
(niets tussen "" ,omdat een rit ,vb. via Monschau en verder de mooie Ahrvallei ,steeds de moeite waard is:) om te doen ,al is het voor "niets".)
heb vorige week een ergo zadel besteld voor mijn r1200rt. Echter levertij bedraagt op dit moment 6-tal weken, ze krijgen te weinig basiszadels van bmw, bijgevolg kunnen ze niet genoeg ergo-zadels produceren. Van zodra het zadel erop staat, zal ik jullie mijn wedervaren (of het wedervaren van mijn achterwerk) laten geworden.
zoete motogroeten vanop een R1200GS LC
-
Vin Diesel
-
....