Aanzuigers

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Lacrimosa

Aanzuigers

Bericht door Lacrimosa »

Afbeelding

Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met deze grotere aanzuigers?
Ik zou deze graag op mijn rockster steken, in combinatie met een K&N luchtfilter en andere bougies.
De kat is er al onderuit en er zit een Remus Revolution onder.

Hebben deze ingrepen effect volgens jullie (buiten het feit dat ik meer zal verbruiken)?

Alvast bedankt!!
"Practice does not make perfect, perfect practice makes perfect!"
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

het beste is eens testen op een testbank met de desbetreffende onderdelen. om het verschil te zien
veel verschil zal het niet zijn.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Hoi,

indertijd (1100GS)ook mee gefoefeld,
Het enige dat ik weet was als je RS aanzuigbuizen op de GS plaatste , je iets meer vermogen had in hoge toeren ,ten nadele van minder koppel in het middengebied.
lucsch

Bericht door lucsch »

En ik heb indertijd het tegengestelde gedaan op mijn R1100RT: de kortere GS of R manifolds gebruikt: resultaat was meer koppel in het middengebeid, en waarschijnlijk een iets lagere topspeed, maar ik heb daar dus nooit last van gehad. Het hogere koppel was wel merkbaar.

Monteren duurt een goed halfuurke.

Ik heb de exemplaren van mijn RT nog liggen: kunnen weg aan een zeer zacht prijske als je dat beetje extra power erin wil stoppen.

Laat maar iets weten...

Rgds

Luc
K16GT '17
Plaats reactie