Voor de "S" liefhebbers (R1200S)
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
djeezebel
ook gij zijt ier wreed welkom op het forum.
ik denk dat je de 1ste bent met een nieuwe r1200s op bestelbon staan.
die hier ronddwaald
ook gij zijt ier wreed welkom op het forum.
ik denk dat je de 1ste bent met een nieuwe r1200s op bestelbon staan.
die hier ronddwaald
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Da'k het niet weet .. Dat laat ik over aan de onze reisleider. Zit in een clubke ("De Schuivers") in Wommelgem. Elk jaar in mei of juni maken we een trip van 8 dagen. Dan mogen de duo's dus niet mee. (enfin, eigenlijk ben ik de enige in de club die met duo rijdt, maar soit)Xavier schreef:Proficiat!
Aftellen nu maar! Dat wordt kicken![]()
![]()
De 1100 was al een ferm machien, de 1200 ziet er nog dubbel zo erg uit!
Waarheen in Italie gaat de reis?
Voor dit jaar wordt het dus Itallie, ik vermoed via Oostenrijk, wat draaien in de bergen, tot aan de kust en terug ongeveer hetzelfde.
Over de reis van vorig jaar kan ik natuurlijk wat meer vertellen :
1e overnachting in Tjechië, ergens ten zuiden van Praag, dan via tipje in oostenrijk naar Hongarije. Langs Balkanmeer naar beneden door smal stukje van Kroatië en dan van noord naar zuid door Bosnië om aan de adriatische kust (zadar) in Kroatie aan te komen op eindbestemming.
Terugkeren was via Kroatië, Slovenie, Italie, Oostenrijk, Duitsland, Luxemburg ..
Totaal bijna 4500 km op een week...
Kan er boeken over vertellen, maar veronderstel dat dat ergens thuishoort in een reisverslagentopic.
Wil nog wel kwijt dat ik wat brokken heb gehad :
-Vertrokken om 06.00 's morgens met defecte batterij (had ik 's avonds ervoor ontdekt
- Vrouwke vanaf 09.00 laten bellen naar Dealer in Duitsland, waar we zijn langsgereden .. Die had een opgeladen batterij liggen en heeft ze gemonteerd.
- Ik had al gemerkt dat m'n Laser Oval niet goed in de haakjes hing, en had hem gevraagd dat ook even vast te zetten..
- Een paar dagen later komt die dus los en breekt af thv de aansluiting net voor de dubbele pot...
- 'k heb hem dus kunnen vastmaken met electriciteitsdraad en verder gereden met oordoppekes (niet te doen dat gebrul)
- En dan had ik ook nog een Power Pilot van Michelin opliggen met 500 km toen ik vertrok. Op 3.300 km (moet wel zeggen dat we zeer sportief rijden), kon ik dus ergens in Slovenie op zoek naar een nieuwe band.
Enfin, dit jaar ben ik dus beter voorbereid. (als ik dat eerste onderhoud van 1.000 km tenminste kan halen
grtz
Djeezebel
P.S. : zal binnenkort fotoke posten van de replica
Tuurlijk, het kan zelfs op 4 uur volgens de specs. Zoek jij alvast een startbaan voor mij ? (en als ik er dan ook mag landen is dat mooi meegenomen, maar moet niet zenne, ik spring er wel af...).Relax schreef:Die 1000 km doe je toch op een paar dagen, met een nieuwe bak onder je kont?
Serieus : ik wil maar zeggen : levering de 13de mei, vertrek de 10de juni, dus 4 weken delay is nefast ...
Vandaar dat ik mijn 1100 s dus nog niet kan verkopen ...
Greetz
Djeezebel
Lap, 't is al van 13 naar 20 mei verschoven ...
@de witten : Ja, als alles goed loopt, sta ik hier dus op 17 juni al terug met >5.500 km op de teller.
MAAR,
Ondertussen zijn er dus test rides geweest in Zuid-Afrika, hier enkele links ...
http://www.motards-online.com/motorcycl ... seurs.html
http://www.motoring.co.za/index.php?fArticleId=3188900
Ziet er allemaal goed uit vind ik, alleen de aktieradius ... toeme toch, ik moest nu al op +/- 210 km gaan tanken met mijnen R1100S, en zo te zien zal dat er niet veel op verbeteren. (Zal maar een jerrykanneke meenemen naar Italie)
Grtz
Djeezebel
@de witten : Ja, als alles goed loopt, sta ik hier dus op 17 juni al terug met >5.500 km op de teller.
MAAR,
Ondertussen zijn er dus test rides geweest in Zuid-Afrika, hier enkele links ...
http://www.motards-online.com/motorcycl ... seurs.html
http://www.motoring.co.za/index.php?fArticleId=3188900
Ziet er allemaal goed uit vind ik, alleen de aktieradius ... toeme toch, ik moest nu al op +/- 210 km gaan tanken met mijnen R1100S, en zo te zien zal dat er niet veel op verbeteren. (Zal maar een jerrykanneke meenemen naar Italie)
Grtz
Djeezebel
-
Colin Haselaar
- Contacteer: