L & C motors gesloten...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WILBIKE
Berichten: 251
Lid geworden op: 29 dec 2008, 17:58
Woonplaats: Wommelgem
Locatie: Antwerpen

L & C motors gesloten...

Bericht door WILBIKE »

Vandaag ritje gemaakt met stop aan L&C tweedehands BMW's te Olen... Geen enkele Duitser in de vitrine, alléén Honda en toebehoren. Briefje op de deur vermeldt: "gesloten door omstandigheden"!
In de lijst met sluitingen vond ik dat op 31/1/17 faillissement werd aangevraagd. Spijtig, waren toffe gasten al was ik er geen klant...
Lid BMW MC Vlaanderen...
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door Danny »

De Ludo en de Cis zouden er al een jaar tussenuit zijn.
Naar t schijnt...
wolfrider
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 feb 2011, 06:51
Woonplaats: in de kempen
Locatie: antwerpen

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door wolfrider »

ook nog klant geweest vroeger...
weeral een zaak die dicht gaat :-x
we evolueren meer en meer naar grote exclusieve merkendealers , de " kleintjes " gaan er precies systematisch tussen uit, zeer jammer ...
een evolutie die ik niet toejuich :-(
vrijdag nog toevallig langs geweest bij jacqmaer suzuki ,een kleine , nog " ambachtelijke " motorshop zoals je ze nu helaas steeds minder vindt...
Laatst gewijzigd door wolfrider op 07 feb 2017, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door J@n »

De bvba waarvan op 31/01/2017 het faillissement geopend werd is een zaak dit eind 2015 opgestart werd door een zekere Hans T'jampens.
wolfrider
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 feb 2011, 06:51
Woonplaats: in de kempen
Locatie: antwerpen

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door wolfrider »

Nen hollander ?
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
BéRTke
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 feb 2013, 21:05
Locatie: Kempen

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door BéRTke »

... Ja.. het was toch een Motoport winkel....
R 1150 RT - 2004 - Biarritz Blue / R 1200 RT - 2011 - Ostra Grey / R 1200 RT - 2017 - Platina Bronze
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door Chris Wils »

Hallo.
Ik ben er vandaag ook nog eens langsgereden, na de middag. Er stonden enkele auto,s op de oprit,
en er waren enkele mannen aan het rondlopen in de winkel, en toen ik stopte kwam een van de
mannen de deur opendoen, en kreeg ik als antwoord: Het is dicht. Toen ik hem vroeg of hij wist waar die
foto naartoe was die vroeger in de winkel hing, van een man met een T-shirt aan van L&C, en op de
achtergrond het Sydney Opera House in Australië, kreeg ik enkel het antwoord: Dat weet ik niet, het is dicht,
en de deur ging weer dicht en op slot. Ik zou die foto wel willen, want dat ben ik, op die foto, getrokken in
2001 in Sydney, op mijn eerste Australië reis. Maar het is dicht, en die foto was weg. Ik heb er mijn vorige BMW,
die R 1100 RS nog gekocht, toen de Cis, en de Ludo nog in Geel Punt zaten, dat was in 1996.
Salu.
Chris.
MidlifeCruise
Berichten: 270
Lid geworden op: 27 mar 2011, 18:03
Locatie: Hulshout

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door MidlifeCruise »

Chris ,misschien kan je te weten komen waar de spullen naartoe zijn welke curator dat behandelt?
Ik heb zo ooit en gitaar terug gaan halen die te koop stond in een winkel en die leeg bleek bij mijn volgende bezoek...
Just call me Luc
wolfrider
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 feb 2011, 06:51
Woonplaats: in de kempen
Locatie: antwerpen

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door wolfrider »

BéRTke schreef:... Ja.. het was toch een Motoport winkel....
Vroeger ook al hoor, bij Cis en Ludo .
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
BéRTke
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 feb 2013, 21:05
Locatie: Kempen

Re: L & C motors gesloten...

Bericht door BéRTke »

wolfrider schreef:
BéRTke schreef:... Ja.. het was toch een Motoport winkel....
Vroeger ook al hoor, bij Cis en Ludo .
Ja, da weet ik, maar misschien dat iemand vanuit het Motoport geheel de zaak een jaar geleden had overgenomen...
Heb op Linkedin eens naar het profiel van die Tsjampens gekeken... Zat tot vorig jaar helemaal niet in de moto-business, toch niet professioneel tenminste.
R 1150 RT - 2004 - Biarritz Blue / R 1200 RT - 2011 - Ostra Grey / R 1200 RT - 2017 - Platina Bronze
Plaats reactie