Ik dacht dat ze overal hadden gestrooid deze morgen...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

dunlop
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 dec 2004, 21:04
Locatie: belgie

Bericht door dunlop »

en ik die dacht dat motaars aan de zelfde koord trokken ,ben wel even verschoten hier !!
en maar klagen over bmw en toch mijn grote liefde! maar het is wel de laaste bucht met wielen
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

't Heeft toch niks te zien met aan 't zelfde touwtje te trekken...

Als er morgen ene komt zeggen heb gisteren fun gehad, ik heb weet ik veel wat voor onnozels gedaan dan moet ik dat toch niet goedvinden... :roll:

Ik rijd/reed ook in alle weer maar weet het tegenwoordig(hopelijk juist) wel in te schatten (na een schuiver) en daar leer je buiten weer opstaan en de volgende keer wacht ik wel een uurtje tot de wegen openliggen of pak ik de fiets niks van bij...

ben je dan een echte als je wel uitrijd... tss tss dat lijkt me pas kortzichtig;.. maar iedereen doet wat ie wil... binnenkort wel liefst niet komen klagen over een olielekkende BMW aan motor en vorkpoten en dan weer jammeren over hoe kan dat nu...

Maar ieder doet wat ie wil net als dat ik er hier mijn idee over opschrijf...
:wink: :wink: laat ons zeggen dat het motards zeel er een is met vele vertakkingen
benoit
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:12
Locatie: Lot

Bericht door benoit »

't Zal een dikke koord moeten zijn waar we aan trekken, die nu eens wat uitrafelt en wat verder weer goed aanéén zit.
Soit, ben gisteren met zon vertrokken en door twee dikke sneeuwbuien op E40 gereden. Sneeuw of ijs ligt niet altijd voor Uw deur!!

Buiten jullie gezond verstand wens ik de doorrijders veel geluk waar nodig.
K75
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

leuke thread...

Bericht door demito »

...maar voor mij zijn alle leuke motards mijn vrienden. Ik wist dat deze post reacties zou uitlokken en sommige zijn uiterst grappig en gevat.

De hele discussie over nen echten of niet js is voor mij irrelevant. Iedereen rijdt met zijn machien zolang hij het plezant vind en als het in sommige gevallen van moeten is, weet dan dat het je eigen keuze was en aanvaard de downsides.

Als je grens van het plezante ligt bij een spatje regen of bij vriestemperaturen van -10, of bij sneeuw... Alles is een compromis. Ik tracht enkel dat compromis te rekken naar de positieve kant voor mezelf.

Mij hoor je niet klagen. Laat ons dan ook stoppen met de normen van onszelf op anderen te projecteren. En als ik een zondagrijder tegenkom, wel dan krijgt hij met evenveel plezier een gestrekt beentje van mij.

Tot in de sneeuw! :D

Demito

...en hij sprak verzoenende woorden en zalfde zijn discipelen. Gaat nu allen heen in vrede... :mrgreen:
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
advic
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:05
Locatie: aan 't zeetje

Bericht door advic »

u bent een fijn mens


(en nog eens merci voor je reactie op 't hotelvraagstuk in Hechlingen)
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: leuke thread...

Bericht door Relax »

demito schreef: En als ik een zondagrijder tegenkom, wel dan krijgt hij met evenveel plezier een gestrekt beentje van mij.
Pijnlijk.
benoit
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:12
Locatie: Lot

Bericht door benoit »

hoe herken je een zondagrijder?
K75
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Kijk op de kalender.
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

Kijk op de kalender.
:lol: 8) :lol:
desertfreak
Berichten: 213
Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
Locatie: Bottelland
Contacteer:

Bericht door desertfreak »

en als ik als "doorrijder",damn ik schaam me er bijna voor :oops: ,zondags es buitenkom ben ik dan ook een zondagsrijder??
En wat met hoogdagen???
please keep me informed :wink:
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Bericht door RBee »

en als ik als "doorrijder",damn ik schaam me er bijna voor ,zondags es buitenkom ben ik dan ook een zondagsrijder??


Zeker een zondagsrijder!


En wat met hoogdagen???


Een laagvlieger?
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie