Looks interesting

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Looks interesting

Bericht door GSrijder »

HIER een hebbeding met veel mogelijkheden
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Looks interesting

Bericht door Danny »

De enige vraag die ik me stel is zou hij "nu" die koe hebben gezien waar hij bijna tegen reed met standaard lamp.
De strobo op de openbare weg zal je snel in de problemen brengen, houd de wet niet van en sommige armen der wet zullen dat aan de hand van een overschrijving aan je duidelijk maken.
Verder ist leuk speelgoed eh :mrgreen:
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: Looks interesting

Bericht door Man in Black »

Nog effe en dan wordt zo'n GS een goldwingkerstboomachtige toestand :mrgreen:
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: Looks interesting

Bericht door JohanH »

toch eens nader bekeken en dit is wel een mega ding.
Spijtig genoeg nog niet beschikbaar in Europe.
'k heb die gasten toch maar eens een mailke gestuurd wanneer ze het in Europa gaan shippen..
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Looks interesting

Bericht door Koppel!! »

Leuk speeltje, zolang ge de strobo's maar kunt afzetten onderweg is 't denk ik ok. Strobo tijdens toeter vind ik best wel goed gevonden, valt direct goed op.
En diene gast in da filmke op de GS heeft dan ook nog is verstand van kledij ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Looks interesting

Bericht door edargpu »

Koppel!! schreef:
En diene gast in da filmke op de GS heeft dan ook nog is verstand van kledij ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Grtz, Philip!
:bsstupid:
Edargpu ;-)
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Looks interesting

Bericht door J@n »

Zo kan het ook. Niet zo uitgebreid en het kost slechts een paar $.

https://www.youtube.com/watch?v=zmalfpu0lvs[/video]
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Looks interesting

Bericht door GSrijder »

J@n schreef:Zo kan het ook. Niet zo uitgebreid en het kost slechts een paar $.

https://www.youtube.com/watch?v=zmalfpu0lvs[/video]
Tell me more
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Looks interesting

Bericht door Danny »

Ik wil nie heiliger zijn dan de paus maar alles van geflikker is voor prioritaire voertuigen of uitzonderlijke transporten.
Extra lampen ok maar moeten die flikkeren?
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: Looks interesting

Bericht door Man in Black »

+1
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Looks interesting

Bericht door J@n »

Danny schreef:Ik wil nie heiliger zijn dan de paus maar alles van geflikker is voor prioritaire voertuigen of uitzonderlijke transporten.
Extra lampen ok maar moeten die flikkeren?
Ik denk dat jij een beetje te veel op het Nederlands GS-forum zit. Daar zie je ook om de haverklap een belerend vingertje de lucht in gaan. :-(
En wie zegt trouwens dat ik daar mee rond rij. Ik heb een on/off/on schakelaar aan het stuur waar 1 stand via een remote controller gaat. Die controller kan in naast een aantal frikkerstanden ook gedimd instellen. En dat was mijn bedoeling. Het filmpje toonde enkel de mogelijkheden van een $2 controller.
En dan nog, ik weet goed genoeg dat flikkerend filefilteren niet mag, maar met je dubbele pinkers aan rijden ook niet, 122km/u op de autostade rijden ook niet, aan 55 km/h filefilteren ook niet .... in het zwart bijklussen ook niet.
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Looks interesting

Bericht door Bob »

Kijk er de wetgeving maar op na, al je argumenten ten spijt : er zijn verplichte lichten en er zijn toegelaten lichten. Al de rest - inclusief wat hier "gepromoot" of gewoon "ter kennis gebracht" wordt - is verboden. Je zou de eerste niet zijn die denkt (niet erg) of schrijft (nét iets vervelender) : "Hebben die flikken niks beters te doen?" nadat je geverbaliseerd werd. Als je zegt dat je die strobo-boel niet gaat gebruiken, moet hij er niet opstaan ook niet. Simple comme bonjour.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Looks interesting

Bericht door J@n »

GSrijder schreef: Tell me more
Deze controller vind je voor enkele $ op ebay.com.

Afbeelding

Dat in combinatie met een on/off/on schakelaar op het stuur waarbij 1 stand gewoon 'aan' is en de andere bepaald wordt door de controller die je zelf instelt. Bi mij is dat 50% gedimd. Maar zolang je Bob niet tegenkomt kun je dat dus ook aan de gewenste frequentie laten flikkeren :wink:
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Looks interesting

Bericht door Relax »

Niet alleen Bob.

Het is zo'n beetje als je vier RAW aanzetten. Bij het normale filefilteren doe je t voor de zichtbaarheid. Als er geen sprake meer is van file, dan wordt het gebruikt om plaats af te dwingen, met dat verschil dat je met die strobo appeleert aan een ander soort zichtbaarheid, toekomende aan hulpdiensten, ongeacht de kleur. Mensen schrikken ervan en voelen zich nadien bekocht als ze zien dat het een 'gewone' motorrijder is.
I respect your opinion. But I don't give shit.
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Looks interesting

Bericht door GSrijder »

Merci J@n voor de info.

En dat gedoe met wat wel of niet mag laat ik even terzijde al wist ik wel dat dit gemekker ging opleveren. Zoals Jezus ooit zei, zij die vrij zijn van zonden werpe de eerste steen.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Looks interesting

Bericht door Bob »

'k Heb nergens geschreven dat ik je er een PV voor aan je broek zou lappen hé. Dat zou in hoofdzaak van je eigen gedrag afhangen. Ik wil gewoon maar meegeven wat verplicht is, wat er toegestaan is, en dat al wat niet in één van beide categorieën valt dus verboden is. Noem het voor mijn part gerust gemekker.

Doe ermee wat je wil, maar kom niet zeggen "Wir haben es nicht gewusst". En die steek naar Danny als je 't over zwartwerk hebt, da's ook laag hé. Kom me niet vertellen dat je nooit bij één of ander karwei probeert een centje uit te sparen en dat je belastingaangifte keer op keer 100% correct ingevuld is/was. Als dat de enige manier is waarop je je standpunt kan verdedigen : :thumbdown:
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: Looks interesting

Bericht door JohanH »

Nu ondertussen van de mannen van Hex antwoord gekregen.

De Euro certificatie is weer een kwestie van door de papierberg te geraken, en ze durven er geen exacte datum op plakken.
Nu Het is wel al ok voor de US. Dus het zou in feite geen issue mogen zijn.

Indien er nog interesse zou zijn voor een "groepsaankoop" ? Misschien kunnen we wat uitsparen op transport en co..
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Looks interesting

Bericht door Bob »

Rode richtingsaanwijzers achteraan zijn in de VS ook geen issue, maar da's geen reden om ervan uit te gaan dat het in Europa binnen afzienbare tijd ok zal zijn. Voor de verkoper uiteraard wel.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
RC30
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 jul 2009, 19:28
Woonplaats: Turnhout

Re: Looks interesting

Bericht door RC30 »

Ik zie het tegenwoordig meer en meer, die strobo-lichtjes in het verkeer, op 4 of meerwieligen.

Terug naar dat filmke. Dat die led-stoplichten gaan branden wanneer je (stevig) op de motor afremt is wel goed gezien.
Plaats reactie