CN 2018.1 NTU beschikbaar

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Flat Twin Power

Re: CN 2018.1 NTU beschikbaar

Bericht door Flat Twin Power »

Flat Twin Power schreef:
roadster schreef:
Flat Twin Power schreef:Eindelijk de tijd gevonden om de update uit te voeren. Allee, om ze te proberen uit te voeren.
Eerst back-up gemaakt van mijn toestelletje met Javawa. Dan een update van garmin express en dan mijn 590 aangesloten (altijd een stress momentje, doet ie het of doet ie het niet)
Eerst heeft ie nieuwe software voor het toestel gevonden. Update daarvan verliep probleemloos. Daarna melding "toestel voorbereiden voor kaartupdate".
Na 20 minuten naar het scherm staren krijgen we de melding "er is een fout opgetreden" en hop, gedaan met de update.
Ik heb het al afgeleerd om me op te winden.
Morgen nog eens proberen zeker en als het dan niet lukt, overmorgen nog eens en als het dan niet lukt wachten op de volgende update en een nieuwe poging ondernemen.
ben je zeker dat de update toch niet gelukt is? Ik heb ook steeds een foutboodschap gekregen maar toch is 2018.1 NTU op het toestel geraakt...
Gekeken, nog altijd de oude kaart 2017.1. Ik heb het ding nog eens aangesloten om het nog eens te proberen maar het staat nu al zo'n uur op "toestel voorbereiden". Als ik wil afsluiten raadt hij me dat af omdat het kan dat het toestel niet meer correct werkt dan. Ik zal het voorlopig laten lopen, eens kijken wat er dan gebeurd of beter niet gebeurd.
Flat Twin Power

Re: CN 2018.1 NTU beschikbaar

Bericht door Flat Twin Power »

Ondertussen al bijna 3 uur de melding "toestel voorbereiden". Wat een zever toch die garmin update. Ik heb al garmin sedert 2009 en ik denk dat ik al die tijd al 1 of 2 updates heb kunnen doen zonder problemen. Een mens vraagt zich af wat die gasten daar eigenlijk doen.
Flat Twin Power

Re: CN 2018.1 NTU beschikbaar

Bericht door Flat Twin Power »

Na veel vijfen en zessen en foutmeldingen allerhande eindelijk gelukt. Het heeft me 5u en 30 minuten gekost. Merci Garmin. Volgende update weer een jaartje of langer wachten dan moet ik die beproevingen niet om de 4 of 5 maanden doorstaan.
Plaats reactie