BaseCamp

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Den Woesten
Berichten: 787
Lid geworden op: 01 jan 2008, 22:31
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Nazareth (België)

BaseCamp

Bericht door Den Woesten »

Wat moet je doen om alleen de kaarten te zien zonder de routes & tracks in BaseCamp , heb reeds van alles geprobeerd maar lukt mij niet .

Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: BaseCamp

Bericht door Man in Black »

op een map gaan staan die geen routes heeft, of er even een maken.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: BaseCamp

Bericht door aantzeetje »

Geen idee hoe je je data ingedeeld hebt in BC (per land, dan streek enz...). Je kan gewoon een nieuwe lijst aanmaken dan start je met een blank canvas.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Den Woesten
Berichten: 787
Lid geworden op: 01 jan 2008, 22:31
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Nazareth (België)

Re: BaseCamp

Bericht door Den Woesten »

nooit bij stil gestaan ,maar zag steeds al mijn routes & tracks en nu een nieuwe map gemaakt zoals jullie zeiden en ok is in orde. weet natuurluk niet wat ik moet doen om deze blanco moet laten of gaat ze zo blijven en komen de gemaakte routes bij andere map .

bedankt , blij dat ik het forum heb met de bereidwillige forumleden .

Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: BaseCamp

Bericht door Man in Black »

Als je een route begint, dan komt die in de map te staan waar je op dat moment in staat.
En je kan ze ook nog steeds verplaatsen natuurlijk.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
David.V
Berichten: 100
Lid geworden op: 21 okt 2008, 21:23
Woonplaats: Roosdaal
Locatie: Vl Brabant

Re: BaseCamp

Bericht door David.V »

Den Woesten schreef:nooit bij stil gestaan ,maar zag steeds al mijn routes & tracks en nu een nieuwe map gemaakt zoals jullie zeiden en ok is in orde. weet natuurluk niet wat ik moet doen om deze blanco moet laten of gaat ze zo blijven en komen de gemaakte routes bij andere map .

bedankt , blij dat ik het forum heb met de bereidwillige forumleden .

Steven.
Je kan altijd eens kijken op https://www.mrgps.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Hier heb alles van geleerd toen ik van Mapsource naar BC ging. Kan het alleen maar aanrijden. Heeft echt goei filmpjes en je moet deze echt stap voor stap volgen. Nadien heb BC echt wel onder de knie.
David.V
Berichten: 100
Lid geworden op: 21 okt 2008, 21:23
Woonplaats: Roosdaal
Locatie: Vl Brabant

Re: BaseCamp

Bericht door David.V »

Den Woesten schreef:nooit bij stil gestaan ,maar zag steeds al mijn routes & tracks en nu een nieuwe map gemaakt zoals jullie zeiden en ok is in orde. weet natuurluk niet wat ik moet doen om deze blanco moet laten of gaat ze zo blijven en komen de gemaakte routes bij andere map .

bedankt , blij dat ik het forum heb met de bereidwillige forumleden .

Steven.
Je kan altijd eens kijken op https://www.mrgps.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Hier heb alles van geleerd toen ik van Mapsource naar BC ging. Kan het alleen maar aanrijden. Heeft echt goei filmpjes en je moet deze echt stap voor stap volgen. Nadien heb BC echt wel onder de knie.
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: BaseCamp

Bericht door alfa »

"Niet vermelde gegevens "klikken, al wat daar instaat eerst verwijderen of opslagen.
U zal waarschijnlijk routes maken , opslagen in map of GPS maar verwijderd die nooit in "niet vermelde gegevens ".
Is uw werk kaart , als u een route wilt maken komt die onder "niet vermelde gegevens" en als daar nog oude routes in staan is dat verwarrend .
Maak die volledig leeg door alles daarin te wissen.
BMW R1100R zonder KFR
Den Woesten
Berichten: 787
Lid geworden op: 01 jan 2008, 22:31
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Nazareth (België)

Re: BaseCamp

Bericht door Den Woesten »

bedankt ga da later eens bekijken .

Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Plaats reactie