Navigator 6?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Navigator 6?

Bericht door GSrijder »

Op de foto's van de nieuwe 2017 GS is duidelijk ook een nieuwe gps zichtbaar, meer vlak en gestroomlijnd. Navigator 6?

Afbeelding
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Navigator 6?

Bericht door p@rick »

Dat blauw erop past mooi bij het blauwe lijntje op de tellers van de GS/GSA 2017.
Als het effectief een nieuwe Navigator zou zijn hoop ik dat ie het scherm van de Navi V behoudt, of minstens een veel beter afleesbaar scherm krijgt dan de Zumo's 590 en 595 want die zijn enkel indoor zo goed afleesbaar als men ons probeert wijs te maken. Op de moto tijdens het rijden vond ik de afleesbaarheid van de 595 (die ik welgeteld één maand heb gehad) gewoon rampzalig. Heeft mij deze zomer dus wel wat geld gekost (Navi V verkocht, Z595 gekocht, Z595 vérkocht en dan toch maar terug een Navi 5 gekocht) maar nu rij ik tenminste terug met goed toestel - en met 'n glimlach van oor tot oor - rond.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
guydogsa
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2014, 21:46
Woonplaats: 2431

Re: Navigator 6?

Bericht door guydogsa »

Ideaal zou zijn.
- Scherm dat goed afleesbaar is tijdens zonlicht.
- De klassieke mini jacket plug in voor hoofdtelefoon. De geluid via bluetooth met de oortjes in de helm vind ik rampzalig.
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Navigator 6?

Bericht door GSrijder »

Yep duidelijk een VI, het toestel is vlakker met kleinere randen, geslaagd als je het mij vraagt.

Afbeelding
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
kfl
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2016, 08:56
Woonplaats: Voeren

Re: Navigator 6?

Bericht door kfl »

Benieuwd wanneer deze 6 te koop gaat zijn, en voor welke prijs...
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Navigator 6?

Bericht door p@rick »

kfl schreef:Benieuwd wanneer deze 6 te koop gaat zijn, en voor welke prijs...
Prijs ? Ze zullen die wel gratis geven bij elke GS/GSA/RT/K... die op het salon verkocht zal worden ? Of is dit wishful thinking ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Den Dirk
Berichten: 915
Lid geworden op: 08 aug 2007, 13:18
Locatie: brabant

Re: Navigator 6?

Bericht door Den Dirk »

p@rick schreef:
kfl schreef:Benieuwd wanneer deze 6 te koop gaat zijn, en voor welke prijs...
Prijs ? Ze zullen die wel gratis geven bij elke GS/GSA/RT/K... die op het salon verkocht zal worden ? Of is dit wishful thinking ?
`Gratis` en BMW in de dezelfde zin ... :grin: :grin:
:wink:
I like my bike!!
MrGPS
Berichten: 451
Lid geworden op: 05 feb 2014, 14:57
Woonplaats: 7642nd

Re: Navigator 6?

Bericht door MrGPS »

kfl schreef:Benieuwd wanneer deze 6 te koop gaat zijn, en voor welke prijs...
Ik denk dat dat nog wel even duurt. De foto is uitgelekt irt de intro van de nieuwe 1200 GS op de EICMA in Milaan. Maar dat is ook het enige dat er over bekend is.

Qua prijs zou ik verwachten dat ie op hetzelfde niveau zit als de huidige Navigator V. Zie ook http://www.mrgps.nl/bmw-navigator-vi/" onclick="window.open(this.href);return false;
louis2m
Berichten: 105
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:39
Woonplaats: Enkhuizen
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Re: Navigator 6?

Bericht door louis2m »

Het allemaal gelezen te hebben wacht ik de Motorbeurs in Utrecht maar ff af, daar of in Brussel kan best wat nieuws komen.. :thumbleft:
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Navigator 6?

Bericht door Werner Von C. »

Eén van de akties in Brussel is gratis de Nav5 bij aankoop bepaalde modellen, ze hebben plaats nodig voor de... :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Navigator 6?

Bericht door J@n »

Meer info op bmw-motorrad.com :arrow: klik :wink:

Dank zirkularem Polarisationsfilterdisplay noch heller und mit optimaler Ablesbarkeit selbst bei direkter Sonneneinstrahlung
Wasserdicht nach IPX7 und benzinbeständig
Verbesserte Routenoption: „Kurvenreiche Straßen“: Vermeidet wo möglich städtische Gebiete
Neue Option: „Vermeidung von großen Landstraßen“

• Erlaubt das automatische Vermeiden von Bundesstraßen während der Routen- und Routenneuberechnung. In Verbindung mit der schon existierenden Vermeidung von Autobahnen werden noch besser zum Motorradfahren geeignete Straßen ausgewählt

• Beliebige Kombination mit den verschiedenen Routenoptionen wie z.B. „Kurvenreiche Straße“ für ein optimales Ergebnis
Neues Feature: Rundtour

• Ermöglicht das Erstellen einer Route mit identischem Start und Ziel mit einer vorgegebenen Dauer, einer vorgegebenen Zeit oder einem bestimmten Zwischenziel

• Beliebige Kombination mit Routenoptionen und Vermeidungen
Neues Feature: Musikstreaming vom Smartphone

• Ermöglicht das Hören der auf dem Smartphone gespeicherten Musik über den Navigator VI

• Musikwiedergabe vom Smartphone wird über den Navigator VI gestartet bzw. gestoppt

• Wiedergabe der Musiktitel erfolgt bei Android-Smartphones in der Reihenfolge vom Smartphone, bei iOS-Smartphones können zusätzlich Playlists aufgerufen werden
Vorinstallierte Kartendaten von Europa oder Nordamerika
Kostenlose und lebenslange Kartenupdates für vorinstallierte Karten
16 GB interner Flash-Speicher
Micro-SD Karten Slot für bis zu 64 GB SDXC Karten
Optimiert für das BMW Motorrad Kommunikationssystem zum Hören von Navigationsansagen, Telefonieren und Musikhören
Optionale Smartphone Link App für Stauinformationen in Echtzeit und Wettervorhersagen.
Fahrspurassistent mit fotorealistischen Kreuzungsansichten
Verbesserte Routenplanung und -führung: Neue Trip-Technologie mit Via- und Shaping-Punkten ermöglicht die Erstellung von längeren und detaillierten Motorradtouren
TTS-Navigationsansagen teilweise mit Natural Guidance (genaue Umgebungsbeschreibung)
Navigationsvorbereitung ab Werk für die K 1600 GT, K 1600 GTL, K 1600 GTL Exclusive, R 1200 GS (ab Modelljahr 2013), R 1200 GS Adventure (ab Modelljahr 2014), R 1200 RT (ab Modelljahr 2014), R 1200 R (ab Modelljahr 2015), R 1200 RS (ab Modelljahr 2015), S 1000 XR, weitere Modelle folgen
Für weitere BMW Motorräder: Optimale Fahrzeughalterung mit 4-Tasten-Mount Cradle. Fragen Sie Ihren BMW Motorrad Händler
Alle für den Navigator V passenden Halter sind zu 100% auch für den Navigator VI benutzbar
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Navigator 6?

Bericht door J@n »

Afbeelding
:wink:
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Navigator 6?

Bericht door GSrijder »

Mijn Sherlock Holmes zintuig zat er boenk op :lol:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
tootje
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2006, 23:11
Locatie: asse
Contacteer:

Re: Navigator 6?

Bericht door tootje »

http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/2 ... vigator-vi" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: Navigator 6?

Bericht door st1100 »

Copy paste van de bmw.de website , en vertaling door google translate
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: Navigator 6?

Bericht door Man in Black »

CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
DarthVader
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:30
Woonplaats: 1932

Re: Navigator 6?

Bericht door DarthVader »

Ik heb net Navigator VI gekocht voor mijn K1600GT. Enorme verbetering naar zonlicht toe en ook sneller.
Ik koop deze via : https://www.procar-bikestore.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Goedkoper dan in Belgie of BMW en thuis gelevered.
erwinengels
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2017, 21:04
Woonplaats: Wetteren

Re: Navigator 6?

Bericht door erwinengels »

DarthVader schreef:Ik heb net Navigator VI gekocht voor mijn K1600GT. Enorme verbetering naar zonlicht toe en ook sneller.
Ik koop deze via : https://www.procar-bikestore.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Goedkoper dan in Belgie of BMW en thuis gelevered.
Tevreden van?
Plaats reactie