Navigator IV compatibel met SENA SH10!

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
vacaro
Berichten: 274
Lid geworden op: 03 okt 2007, 11:52
Woonplaats: Berendrecht
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Navigator IV compatibel met SENA SH10!

Bericht door vacaro »

Ik heb in/op mijn helm een SENA SH10 en vraag me af of deze compatibel is met een navigator IV die ik kan overkopen!.
Heb zelf steeds met deze sena gekoppeld geweest met een Garmin Zumo 550, antiek dus maar tot hiertoe steeds goedwerkend!
Nu begint deze uit te vallen bij hevig optrekken of als veel moet herberekenen na elkaar.

Iemand ervaring mee, anders moet ik uitkijken naar andere gps!

Wordt deze nog ondersteund voor kaarten europa, op de bewuste staan enkel kaarten voor Benelux en Frankrijk.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Navigator IV compatibel met SENA SH10!

Bericht door aantzeetje »

kaarten ja, vraag is of hij een LTU heeft. Zoja, kan je mits een µsd er in te steken heel europa op krijgen. Laatste NT kaarten voor de 660 zijn NT 2018.2 (er komen nog 2 updates/jaar voor de NT kaarten. Maar hoelang de 660 nog door Garmin gaat ondersteund worden is een andere vraag). Anders ben je aangewezen op OSM kaarten

Denk dat zowel de 550 als de 660 (= nav iv) A2DP bluetooth protocol gebruiken. Dus als je Sena op de 550 werkte moet die ook op de 660 werken

en tussen ( ), als je 550 veel moet herberekenen is dat je routes toch niet echt goed gemaakt zijn, je herberekenen niet op uit staat als je een route rijdt en je veel verkeerd rijdt. Misschien minder snel optrekken lol
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
vacaro
Berichten: 274
Lid geworden op: 03 okt 2007, 11:52
Woonplaats: Berendrecht
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Navigator IV compatibel met SENA SH10!

Bericht door vacaro »

Denk dat er meer mis is met mijn zumo550, is beschadiging aan behuizing, heb nog 2 reserve liggen, maar ben nog niet aan overbouw toegekomen.
Vrees printplaatje mss beschadigd en daardoor bij snel optrekken(trillingen, dan een koperbaantje wordt onderbroken en de zumo uitvalt.
Gaat mee met de Deauville, dus daarom ik uitkijken naar een andere(nieuwe) zumo.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Plaats reactie