3 dagen luxemburg

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Joshua
Berichten: 58
Lid geworden op: 20 feb 2013, 21:45
Locatie: Texas van Belgie

3 dagen luxemburg

Bericht door Joshua »

Hey all,

We trekken met een bende van ne man of 10 met Pinksterweekend naar luxemburg verblijf is rond Ech sur sure, nu een vraagje zou er ieman een leuke aanrijroute en mooi toerkes liggen hebben van daar?
Thanks en greets
Joost
ZWIEP 01
Berichten: 204
Lid geworden op: 20 okt 2013, 14:01
Woonplaats: deurne
Locatie: ANTWERPEN
Contacteer:

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door ZWIEP 01 »

ik ben wel bekend in de streek, en aanrijroutes kan ik je ook wel bezorgen, van waaruit vertrekken jullie en is het de bedoeling van de heenrit ook een aangename rit te maken?
er zijn echt wel mooie wegen te vinden die deze richting uitgaan vanuit belgie
Joshua
Berichten: 58
Lid geworden op: 20 feb 2013, 21:45
Locatie: Texas van Belgie

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door Joshua »

Hey Zwiep,

we vertrekken uit het Kortrijkse W-vl en ja we willen er een aangename rit van maken, zou wel leuk zijn om paar ideetjes te krijgen.
Reeds bedankt op voorhand!!
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door aantzeetje »

Waarom Esch s/ Alzette? Ligt in het zuiden van Luxemburg.- en is nu ook weer niet de mooiste streek van Lux.

Ik woon gedeeltelijk in Lux en kan je als overnachting Il Castello Borghese aanraden (http://castelloborghese.lu/accueil.html. Half pension kost je 15€ bovenop de kamerprijs van +/- 76€. Heb van daaruit ook een route van 300 km wat je bij de meeste kastelen en ruïnes van noorderlijk Lux brengt. Aan en terug route naar daar kan ik je ook aanleveren.

Afbeelding
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door aantzeetje »

het begint hier zoals in het sleutel forum te worden. Je krijgt een pb, je antwoordt er op, stuurt een email met de routes en tracks en wat er aangepast dient te worden en reactie 0,0. Triestig
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
speedi007
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jun 2016, 19:42
Woonplaats: diksmuide
Locatie: West-Vlaanderen

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door speedi007 »

aantzeetje schreef:het begint hier zoals in het sleutel forum te worden. Je krijgt een pb, je antwoordt er op, stuurt een email met de routes en tracks en wat er aangepast dient te worden en reactie 0,0. Triestig
Ja, wok ol ne poar keirn tegengekomn, zelfs ni e update van de roete oe ze em é gereden... :pukeright:
en nu mé oendertitelienge:
Ja, ben dit ook al tegengekomen, zelfs geen update gekregen wanneer ze de doorgestuurde route hebben gereden. :pukeright:
Learn from yesterday; live for today, hope for tomorrow.
If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of payments.
Joshua
Berichten: 58
Lid geworden op: 20 feb 2013, 21:45
Locatie: Texas van Belgie

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door Joshua »

Mijn excuses uy was niet mijn bedoeling ik weet dat het niet veel werk is maar heb hier een superdrukke werk week achter de rug van meer dan 60 u en wil zeker niet overkomen alls van het profitariaat !!
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door alfa »

Voor die van O- W Vlaanderen naar Luxemburg rijden zou ik aanraden om eens eerst tot aan Hasselt te rijden via snelweg en via (N2) Diepenbeek naar Riemst over Visé , Limburg,Jalhay,Butgenbach ,Bullingen,Losheimergraben en Roth Bei Prum om daar volledig de L1 af te rijden tot Echternachterbruck.

Hier zal je nooit spijt van krijgen, prachtige wegen en zeer mooie zichten.
Gr
A
BMW R1100R zonder KFR
speedi007
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jun 2016, 19:42
Woonplaats: diksmuide
Locatie: West-Vlaanderen

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door speedi007 »

alfa schreef:Voor die van O- W Vlaanderen naar Luxemburg rijden zou ik aanraden om eens eerst tot aan Hasselt te rijden via snelweg en via (N2) Diepenbeek naar Riemst over Visé , Limburg,Jalhay,Butgenbach ,Bullingen,Losheimergraben en Roth Bei Prum om daar volledig de L1 af te rijden tot Echternachterbruck.

Hier zal je nooit spijt van krijgen, prachtige wegen en zeer mooie zichten.
Gr
A
Bedankt voor de tip, zal er aan denken bij de volgende uitstap in die richting... :thumbleft:
Learn from yesterday; live for today, hope for tomorrow.
If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of payments.
Joshua
Berichten: 58
Lid geworden op: 20 feb 2013, 21:45
Locatie: Texas van Belgie

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door Joshua »

Nog eens een dikke thanks voor de routes die werden doorgestuurd was een fantastisch weekend met superleuke en toffe baantjes, hier en daar wat aanpassing gedaan .

Greets
Josh
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door aantzeetje »

blijdat ze bevallen zijn. Er zijn er nog die ze gevraagd hebben maar die moeten wat geduld hebben. Ben ze allemaal in 1 file aan het zetten. Zit nu al een aantal weken met een frozen shoulder en pc gebruik is dus uiterst beperkt. Er zijn plezantere dingen in 't leven
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Joshua
Berichten: 58
Lid geworden op: 20 feb 2013, 21:45
Locatie: Texas van Belgie

Re: 3 dagen luxemburg

Bericht door Joshua »

Ja veel beterschap met de schouder, als je meer van die routjes hebt mag je dese file ook deze kant doorsturen, we hebben allemaal genoten echt was zalig ook de terug weg !!
Soigneer je maar he zodat je vlug terug kan genieten van je machine op 2 wielen!!
Plaats reactie