Bleutooth probleem

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gerald
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2009, 22:56

Bleutooth probleem

Bericht door Gerald »

Ik heb een R1200RT LC bj 2015 met standaard de GPS nav 5 en de radio/bluetooth met de systeem 6 BMW helm. Sinds het begin valt de radio verbinding regelmatig weg als de GPS tussenkomt. Ik krijg ook dikwijls plots de melding dat er geen USB aanwezig is (eigenlijk al in forum's van 2012 gevonden dat dit een probleem is). Dit terwijl ik wel de directory zie en liedjes kan selecteren. De kwaliteit van de radio is ook niet echt fantastisch.
Zijn er nog mensen met dezelfde opties op de RT die ook soortgelijke problemen hebben?
janeman
Berichten: 113
Lid geworden op: 02 mar 2013, 18:15
Woonplaats: Herk de stad

Re: Bleutooth probleem

Bericht door janeman »

bij mij wekt het perfect, ik stuur alles naar mijn helm, gsm, navigator en radio of mp3
uw garagist kan dit zeker voor u oplossen.
Biker Ivo
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 mar 2009, 18:01
Woonplaats: Tielt-Winge
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Bleutooth probleem

Bericht door Biker Ivo »

Hallo,
Mijne maat heeft ook een R1200RTLC van 2016 en heeft enorm veel problemen met het communicatie systeem BMW (Navigator 5, BMW helmen met communicatie systeem).
De dealer heeft reeds alles wat te vervangen is reeds vervangen, het systeem op ander motor gezet en idem. Zijn einde raad... er zou iemand van de fabriek bijkomen.
Mvgr
Ivo.
R1200RT 2008
R1200RT 2013
R1200RT LC 2017
Gerald
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2009, 22:56

Re: Bleutooth probleem

Bericht door Gerald »

4 jaar verder en nog steeds geen oplossing. Dealer geeft het op en Bornem lacht er eens mee. Spijtig voor mij als klant na een investering van 4000 euro maar ja..
janeman
Berichten: 113
Lid geworden op: 02 mar 2013, 18:15
Woonplaats: Herk de stad

Re: Bleutooth probleem

Bericht door janeman »

ik begrijp het niet, bij mij werkt het perfect.
Plaats reactie