Ben er bijna uit welke mijn volgende aankoop gaat worden, de nieuwe R 1250 GS Adventure, met het Comfort, Dynamic en Touring Pack.
Twijfel alleen nog tussen 2 kleuren, Ice Grey of Style Exclusive.
Ik luister graag naar jullie meningen
Moderator: GVN

Zal ze gewoon allebei kopen, eentje voor in de week, en de andere voor in t weekend. Bedankt voor t ideespeedi007 schreef:Neem twee papiertjes en schrijf op elk een verschillend kleur, maak twee propjes ervan en gooi ze tegen de muur... Het papiertje dichts tegen de muur word je kleur
Liggen ze even ver van de muur, koop ze dan allebei.
Klopt, smaken verschillenst1100 schreef:Ik vind ze beide lelijk
De gewone gs heeft mooiere kleurencombinaties , maar smaken verschillen...
speedi007 schreef:Zal ze gewoon allebei kopen, eentje voor in de week, en de andere voor in t weekend. Bedankt voor t idee
Och....Als je ermee aan het rijden zijt , zie je het (bijna) niet heDomi Farrell schreef:Klopt, smaken verschillenst1100 schreef:Ik vind ze beide lelijk
De gewone gs heeft mooiere kleurencombinaties , maar smaken verschillen...
hoe mottig moet een verlaagde versie er dan uitzien. Of zijn dit reeds de af fabriek verlaagde?Relax schreef:
Ik vind trouwens dat ze eerder laag en lang dan hoog op hun poten gaan uitzien, met die licht gewijzigde voorkant. Wennen...
Klopt volledig, de fotos die ik gepost heb, komen vd configuratie bmw op hun site, en ik heb de foto's rondgedraaid voor ze op te slaan, dus hoogstwaarschijnlijk gezichtsbedrog, ze worden bekeken vanuit n bepaalde hoek.st1100 schreef:Ik denk dat het gezichtsbedrog is , op deze foto’s. Want zowel de neus als de hoogte is (volgens mij) hetzelfde gebleven , als het vorige model.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Was ik ook van plan, maar als ik de zader in het zwart kies, gaat het niet om hetzelfde zadel, maar in het zwart is hij opgedeeld in twee, de passagier zit hoger ..Jona86 schreef:Ik zou voor ICE Grey gaan en het zadel laten overtrekken in andere kleur.
Proficiat met de aankoop alvast
Smaken verschillen uiteraard... en persoonlijk vind ik de grijze stukken mooier maar dat rode zadel trekt idd op niks ! De mogelijkheid om dan te kiezen voor het (zwarte) tweedelige zadel is dan weer super, doordat het zadel in twee stukken is kan je door met de hoogte te spelen een steuntje creeren voor de onderrug !... Maar ik kies (opnieuw) voor de gewone GS, die A geeft mij totaal geen meerwaarde...Domi Farrell schreef:Was ik ook van plan, maar als ik de zader in het zwart kies, gaat het niet om hetzelfde zadel, maar in het zwart is hij opgedeeld in twee, de passagier zit hoger ..Jona86 schreef:Ik zou voor ICE Grey gaan en het zadel laten overtrekken in andere kleur.
Proficiat met de aankoop alvast
Denk voor de groene versie te gaan voorlopig, wel zonder de vlekken op de tank natuurlijk.
Bedankt, kijk er naar uit
Idem hier.YOwan schreef: Maar ik kies (opnieuw) voor de gewone GS, die A geeft mij totaal geen meerwaarde...
Ja, 't is ook zo. 'k Heb intussen andere foto's gezien van allebei de modellen en de foto's zijn idd een beetje platgedrukt.st1100 schreef:Ik denk dat het gezichtsbedrog is , op deze foto’s. Want zowel de neus als de hoogte is (volgens mij) hetzelfde gebleven , als het vorige model.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Klopt. K had gehoopt dat er n voorkeur uit zou gaan naar n bepaalde kleur, maar noppesDen Dirk schreef:gevaarlijke vraag, zeker bij 'duidelijke' antwoorden....
nu gaat ge een moto kopen die sommigen lelijk vinden....![]()
PS: Ik zou het niet weten....