Hi iedereen,
Ik ben aan het uitkijken naar een tweedehandse K1300GT. Heb er nu één op het oog van zowat 40 000km (bouwjaar 2009), maar vroeg me af waar ik zoal moet op letten. Is het sowieso een wijze beslissing om een K1300GT te kopen ? Heb al verhalen gehoord over noodzakelijke revisie van de motor eens je aan die hoeveelheid km's komt.
Bedankt voor jullie feedback.
G.
K1300GT
Moderator: GVN
Re: K1300GT
Er staat er op dit forum één te koop. Ik heb zelf met een 1200GT van die generatie gereden en dat was een zalige motor. Ik heb die weg gedaan omwille van de bouw van ons huis, maar nadien naar een 1300GT op zoek geweest. Echter vorig jaar uitgekomen bij een 1200RT LC en daar nu super tevreden mee.
Mits geregeld en goed onderhoud, zou je daar normaal geen problemen mee mogen hebben. Succes met de zoektocht!
Mits geregeld en goed onderhoud, zou je daar normaal geen problemen mee mogen hebben. Succes met de zoektocht!
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
Re: K1300GT
Ik zal dan maar al beginnen te sparen.Guillermo schreef:Hi iedereen,
Ik ben aan het uitkijken naar een tweedehandse K1300GT. Heb er nu één op het oog van zowat 40 000km (bouwjaar 2009), maar vroeg me af waar ik zoal moet op letten. Is het sowieso een wijze beslissing om een K1300GT te kopen ? Heb al verhalen gehoord over noodzakelijke revisie van de motor eens je aan die hoeveelheid km's komt.
Bedankt voor jullie feedback.
G.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 feb 2019, 04:19
- Woonplaats: 2550
Re: K1300GT
Beste
De K 1300 GT is een zalige motor om te rijden zit aan 80000 km bj 2011 ( spanje, portugal, slovenie,duitsland ,ardennen luxemburg )om maar wat te noemen vooral woon - werkverkeer.goede baanligging ,ABS fantastisch .Deze motor is kwa vermogen ok en snel in duitsland.heb over 2 jaar gedacht aan een yamaha 1300 maar na 20 minuten
terug binnen gedaan om te testrijden.ook een trimph trophy maar is zwaarder en knopjes te veel van het goede.
kwa onderhoudskosten tja this ne bmw en vorig jaar mijn 1 batterij vervangen .Ik zelf heb al veel plezier aan gehad
Nog veel succes in u zoektocht
De K 1300 GT is een zalige motor om te rijden zit aan 80000 km bj 2011 ( spanje, portugal, slovenie,duitsland ,ardennen luxemburg )om maar wat te noemen vooral woon - werkverkeer.goede baanligging ,ABS fantastisch .Deze motor is kwa vermogen ok en snel in duitsland.heb over 2 jaar gedacht aan een yamaha 1300 maar na 20 minuten
terug binnen gedaan om te testrijden.ook een trimph trophy maar is zwaarder en knopjes te veel van het goede.
kwa onderhoudskosten tja this ne bmw en vorig jaar mijn 1 batterij vervangen .Ik zelf heb al veel plezier aan gehad
Nog veel succes in u zoektocht
Re: K1300GT
Waar haal je die onzin van blokrevisie?
Met 300.000km misschien. Ik weet er namelijk eentje bollen met zoveel km op de teller.
Persoonlijk vind ik t een pest om eraan te werken
Met 300.000km misschien. Ik weet er namelijk eentje bollen met zoveel km op de teller.
Persoonlijk vind ik t een pest om eraan te werken
Re: K1300GT
Heb mijn K1300GT ondertussen al sinds augustus 2018. Is een Exclusive Edition van 2011 en kunnen overkopen van een ouder koppel dat met de motorsport kapte. Werkelijk een juweeltje.
Heerlijke machine en pijlsnel Net voor de winter het 30000km onderhoud laten doen en nieuwe batterij laten steken #prijzig
Was nadien alsof ik met een nieuwe motor op de baan kwam.
Heerlijke machine en pijlsnel Net voor de winter het 30000km onderhoud laten doen en nieuwe batterij laten steken #prijzig
Was nadien alsof ik met een nieuwe motor op de baan kwam.
K1300GT - 29000km