Doorwaai-pak

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
icenitwit
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2012, 09:06

Doorwaai-pak

Bericht door icenitwit »

Ik ben de gelukkige gebruiker van een Atlantis pak. Ik vraag me af of jullie me een goed doorwaai-pak kunnen aanbevelen. Ik ga het hele jaar door de baan op en op warme dagen is het zweten in het lederen pak
bmwfreakske
Berichten: 1292
Lid geworden op: 27 okt 2004, 19:54
Woonplaats: Bonheiden
Locatie: Antwerpen

Re: Doorwaai-pak

Bericht door bmwfreakske »

Keuze genoeg, bij RAD heb je verschillende merken. Het pak van bmw vind ik persoonlijk niet comfortabel.
https://www.rad.eu/nl/x1/doorwaai-motor ... en/f/10165" onclick="window.open(this.href);return false;
Andalousie 09/2018
Danny
Berichten: 6451
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Doorwaai-pak

Bericht door Danny »

Weinig doorwaaierkes bieden deftige protectoren aan en zijn vaak gebouwd in "smeltstofjes".

Een stevige vest met flink ritsen geniet mijn voorkeur of een geperforeerd lederen.

Alpinestars heeft zo een mooie (lees degelijke) vest...
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Doorwaai-pak

Bericht door Relax »

Voor een broek zou ik zonder twijfel voor een motorjeans gaan. Die leveren véél meer ventilatie op dan de gewone zomermotorbroeken. Je kan ze met en zonder protectoren kopen (Draggin zonder, de meeste mét), maar vooral aanpassen (op een motor) zal je leren wat goed en minder goed zit. Sla er ook 'ns een review of vergelijkingstest op na, er zijn flinke verschillen. Je vindt genoeg online.
Als jas heb ik een Held zomerjas, met de protectoren van m'n Rukka. In de Rukka zit nu D3O. De zomerjas wordt er wel wat zwaarder door, maar als je goed beschermd wil zijn...
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie