Opbergvakjes R1200RT LC?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Opbergvakjes R1200RT LC?

Bericht door Koppel!! »

Dus, specifiek over mijn R1200RT 2015, die af fabriek redelijk karig uitgerust was (is een ex RT-P, die tijdens het civiel zetten voorzien is van extra opties zoals oa. Quick Shift). Ik meen mij te herinneren dat sommige RT LC versies twee opbergvakjes naast het stuur hebben. Ik heb er eentje, links maar rechts zit daar dus een zwart plastiek kapje, met niks onder. De vraag is, ben ik gek aan 't worden en zo nee, kan men daar dan zo'n vakje plaatsen zonder de nationale schuld van Burkina Faso bij de BMW dealer af te lossen?

Tweede vraag/issue/gedacht. Alle RT LC's zijn met speakergrilles uitgerust, maar voor diegenen die géén radio hebben, is er reeds iemand die deze ruimte voor iets anders heeft benut? Ik denk zomaar aan bv. bandensetje en/of pompje daar bevestigen (in een waterdicht zakje, bevestigen dmv velcro ofzo) en met een snelsluiting ipv torx schroef het grilletje kan openen?
Lijkt me anders toch veel verloren ruimte daar in die kopkuip.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Opbergvakjes R1200RT LC?

Bericht door Harald »

Rechts zat de 2de batterij, dewelke de blauwe zwaailampen en de boordradio moest voorzien van stroom.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Opbergvakjes R1200RT LC?

Bericht door Koppel!! »

Aha, ik had al gelezen op feestboek dat rechts enkel een bakje zit wanneer de radio optie gekozen is, daar zit dan blijkbaar het USB slotje etc.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie