Startte direct met een losse "afgedankte" Odyssey 680 van mij die al minstens 3 maanden in een hoekske staat.
Iemand een verklaring voor ? Heeft een 2+2 waarborg
Merci
Moderator: GVN
PolPol schreef:iemand al een batterij DEKA etx14 geplaatst op een gs van2017 ? Of andere goei ervaring ? merci
Je bedoelt dat de Deka ook al na een jaar stuk was dus ! En idd druppellader of rijden. Batterij van onze Triumph Tiger is zeven jaar oud en heeft 2 of 3 jaar buiten geslapen in Parijs. Doet het nog voortreffelijk !jovdt schreef:PolPol schreef:iemand al een batterij DEKA etx14 geplaatst op een gs van2017 ? Of andere goei ervaring ? merci
Had deze er origineel in laten zetten omdat ik geen fan ben van de originele,....zeker nu ik iets minder rijd. Na een jaar was ze stuk....nieuwe gekregen van dealer (originele nu) deze was ook na 1 jaar dood ... Nu zit er een Varta in .... Eigenlijk moet je deze motoren aan de druppellader hangen als hij langer dan 2 weken stilstaat....
Ofwel rijd je dagelijks ofwel druppellader....
Nooit hoger gekregen dan 10 Volt met lader . Niet met Optimate 3 en niet met Fronius. Zakte na een poosje (ik vermoed ne nacht ?) terug naar 7 Volt. Maat kan zich niet herinneren of het alarm gedurende 3 weken al da niet aanstond .Danny schreef:Eerst maar eens terug goed laden en zien wat ervan komt
Een fronius ken ik niet. Maar een Optimate is niet de beste manier om een volledig platte batterij terug op te laden.Pol schreef:Nooit hoger gekregen dan 10 Volt met lader . Niet met Optimate 3 en niet met Fronius. Zakte na een poosje (ik vermoed ne nacht ?) terug naar 7 Volt. Maat kan zich niet herinneren of het alarm gedurende 3 weken al da niet aanstond .Danny schreef:Eerst maar eens terug goed laden en zien wat ervan komt
Een fronius ken ik niet. Maar een Optimate is niet de beste manier om een volledig platte batterij terug op te laden.st1100 schreef:Pol schreef:Nooit hoger gekregen dan 10 Volt met lader . Niet met Optimate 3 en niet met Fronius. Zakte na een poosje (ik vermoed ne nacht ?) terug naar 7 Volt. Maat kan zich niet herinneren of het alarm gedurende 3 weken al da niet aanstond .Danny schreef:Eerst maar eens terug goed laden en zien wat ervan komt
Valt wel onder garantiepirre105 schreef:Batterij valt niet onder de garantie. Heb het zelf mogen ondervinden!