Ik ben al jaar en dag TomTom-gebruiker maar heb me recent een (tweedehands) Navigator VI aangeschaft omdat die beter compatibel is met de R1250GS die ik in het voorjaar kocht. Bovendien maak ik al eens routes voor andere BMW-rijders en ik kon nooit antwoorden op vragen over hun Navigator. Door er zelf eentje te kopen zou dat probleem wel vanzelf verdwijnen.
Ik heb de voorbije weken wat trips gemaakt en dat verliep allemaal vrij goed. Maar ik zit al enkele uren te proberen om mijn laatst aangemaakte route in het toestel te krijgen en krijg steeds de melding dat dat niet gaat omdat het routegeheugen vol is

Ik heb al allerlei bestanden gewist : alle reizen en sporen in de bijhorende apps, backtrack, alle logs, ... Probleem blijft zich voordoen.
Ter info: ik maak mijn routes in My Route App en laad ze met de connector van die applicatie op naar de GPS. Vervolgens ga ik naar de App "Sporen", selecteer de gewenste track, en converteer die naar reis. Dit heeft de hele zomer goed gewerkt, maar nu ik vanuit Sankt-Gallen (Zwitserland) terug naar huis wil vertrekken doet de Nav VI dus niet meer wat hij tot nu toe wel deed. Het is niet zo dat de route te lang is, want de heenweg was omzeggens even lang en daarmee functioneerde het wel.
Iemand een (snelle) oplossing? Of wordt het morgenvroeg een saaie rit naar Antwerpen?

Alvast bedankt!
Bob