steun aan Roya vallei na storm Alex

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Big Mike
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 feb 2005, 00:04
Locatie: Hoboken-City
Contacteer:

steun aan Roya vallei na storm Alex

Bericht door Big Mike »

Beste avontuurlijke forumleden

MIjn naam is Big Mike Belgium en ik frequenteer(de) dit forum regelmatig.
Net zoals ik de regio van de Ligurische Grens kamroute, Tende, Tenda-pas, Fort Central en de Royavallei sinds 2001 elk jaar minstens één maal bezocht.
Via mijn oudere forumposts en website heb ik meerdere mensen reisinspiratie bezorgd.

Deze wonderlijke Royavallei, maar jammer genoeg ook de Tinée en Vesubie valleien zijn 2-3 oktober getroffen door storm Alex.
Bruggen spoelden weg, mensen overleden, huizen werden weggespoeld en o.a. Tende zal voor maanden afgesloten zijn van de buitenwereld!!!

Als je in Google MapsCuneo – Ventimigllia intikt zie je meerdere plekken die “afgesloten” zijn. Jammer genoeg drastisch, dramatisch en langdurig…

Volgend jaar zou ik de bewoners van Tende graag recht in de ogen kunnen kijken, meerbepaald de uitbaters van Bar des Sports
Daarom deed ik een bijdrage aan het steunfonds via het Franse Rode Kruis.
Geheel vrijblijvend wil ik jullie attent maken dat je deze regio kan steunen na deze ramp.
Steun na storm Alex aan Royavalle: https://donner.croix-rouge.fr/tempete-alex

Vriendelijke motorgroet en safe travels.
Big Mike Belgium
Michel Jacques

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Geen foto's in de onderschriften aub. Hou het leesbaar.
Big Mike
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 feb 2005, 00:04
Locatie: Hoboken-City
Contacteer:

Re: steun aan Roya vallei na storm Alex

Bericht door Big Mike »

Goed nieuws of slecht nieuws....
1300 weergaves en geen reacties ???

M
Geen foto's in de onderschriften aub. Hou het leesbaar.
Plaats reactie