Moderator: GVN
reuzetopkoffer!Yves B schreef:Afgelopen weekend deze geimporteerd uit Duitsland
Op welke site kan je de meeste, Duitse, tweedehands vinden?Yves B schreef:Afgelopen weekend deze geimporteerd uit Duitsland
Ik denk dan spontaan aan de deze KLIKKERDEKLIKjakke schreef:Op welke site kan je de meeste, Duitse, tweedehands vinden?
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/ho ... ?cldtidx=4Bob schreef:![]()
Ik hoop dat je vindt waarnaar je op zoek bent. Ikzelf heb pech en mijn geldbuidel geluk: 'k heb net eens gekeken of er geen Honda XLV750R te koop stond, maar "0 Angebote". Da's nochtans een moto die ik als uiting van mijn midlifecrisis bovenop de S1000XR in huis zou durven halen. Instant verliefdheid toen ik 'm voor 't eerst zag in de jaren '80 (weliswaar in de kleurstelling rood-wit-blauw met het rood motorblok) maar destijds had ik er geen geld voor. Momenteel zou ik er het geld misschien wel voor kunnen vinden (waarschijnlijk kosten ze nu meer op 30-jarige leeftijd dan destijds nieuw), maar bij de Fritsen dus geen moto.
Ergens in Zwitserland zit er een kerel die dit type moto's opmaakt en verpatst, maar meestal de zwarte of de grijze versie en die moet ik niet. Er moet ook ergens een Nederlands forum bestaan, ik denk bij aanvang gewijd aan de TransAlp, maar met een XLV-topic ook.
Ik zal maar niet te hard gaan zoeken![]()
![]()
Veel plezier ermee, als je gaat toeren neem nu en dan es een foto om op het forum te plaatsen (tourisme & reisverslagen / toon je dagtripfoto)Bassiebrugge schreef:Mijn eerste GS, me happy! En dus nieuw op dit forum, tof!
Ook lid geworden van de club, nu wachten op de nummerplaat