Aanbrengen van een papier op scherm van de motor?
Moderator: GVN
-
VoskenGSA
Aanbrengen van een papier op scherm van de motor?
Met wat voor tape (of iets anders) kan je op een veilige manier een papier aanbrengen op het scherm van je motor zonder dat er beschadiging is van het scherm bij verwijdering.
Bij voorkeur ook nog wat regenbestendig...
Het document moet aan de voorkant van de motor leesbaar zijn.
Bij voorkeur ook nog wat regenbestendig...
Het document moet aan de voorkant van de motor leesbaar zijn.
Géén bruine tape, van het soort waarmee je kartonnen dozen dichtmaakt.
Dat bruin gedoe krijg je er nooit meer af.
Zou tape om electrische draden te isoleren sterk genoeg plakken?
Dat bruin gedoe krijg je er nooit meer af.
Zou tape om electrische draden te isoleren sterk genoeg plakken?
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

lid BMW MC VL
YOO
Oppassen met schilderstape, als 't er te lang ophangt kunnen er ook lijmresten blijven plakken, en dan is 't ook krabben geblazen
Als 't voor enkele dagen ok, maar langer dan zou 'k regelmatig de plakband vervangen
Grtz, Philip!
Oppassen met schilderstape, als 't er te lang ophangt kunnen er ook lijmresten blijven plakken, en dan is 't ook krabben geblazen
Als 't voor enkele dagen ok, maar langer dan zou 'k regelmatig de plakband vervangen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Iron Gonzo
ik denk toch dat dit alles zal leiden tot het losscheuren van plasiek en papier.
dit door de luchtwervelingen en vacum die plaatsvindt achter het scherm.
dit door de luchtwervelingen en vacum die plaatsvindt achter het scherm.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
De gele schilderstape zou ik zeker ook niet gebruiken.
Om de reden die Koppel al heeft aangehaald.
Er bestaat ook blauwe schilderstape die niet die hardnekkige klevende eigenschap heeft. Ik weet echter niet of het bestand is tegen de extreme wind die op het scherm komt.
Om de reden die Koppel al heeft aangehaald.
Er bestaat ook blauwe schilderstape die niet die hardnekkige klevende eigenschap heeft. Ik weet echter niet of het bestand is tegen de extreme wind die op het scherm komt.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Als je het document helemaal rondom vastkleeft, zal het er niet gauw afwaaien. Als je enkel de hoeken doet, dan kan er wind onder.
Als je het rondom doet, hoeft het dan ook helemaal geen sterke plakband te zijn.
En gewoon doorzichtige kleefband vanop kantoor, komt dat niet deftig los nadien?
Als je het rondom doet, hoeft het dan ook helemaal geen sterke plakband te zijn.
En gewoon doorzichtige kleefband vanop kantoor, komt dat niet deftig los nadien?
GSven 
lid BMW MC VL

lid BMW MC VL
Gebruik maar gerust die schilderstape, voor een dag of 3 is dit geen enkel probleem (zelfs niet in een plastiek mapje) en geen restlijm....
deze combinatie gebruik ik steeds voor begeleiding van een wielerwedstrijd maar dan wel rondom vastkleven voor wind en
regen op de voor of achterzijde van het scherm.
deze combinatie gebruik ik steeds voor begeleiding van een wielerwedstrijd maar dan wel rondom vastkleven voor wind en
regen op de voor of achterzijde van het scherm.
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
Er zijn ook lijmspuitbussen waarbij je het volledige oppervlakte inspuit. Wel oppassen er is een soort voor permanente bevestiging en een verwijderbare, kies de juist hé
Als je het aan de binnenzijde van je scherm kleeft blijft het misschien wel hangen.
Moet je maar eens uittesten
Als je het aan de binnenzijde van je scherm kleeft blijft het misschien wel hangen.
Moet je maar eens uittesten
Gele: wel snel , niet rap
-
Iron Gonzo
voordeel is dat je aan de buitenkant kan schrijven en aan de binnenkant lezenJH. schreef:en als ultiem middel...
de tekst gewoon op je scherm SCHRIJVEN met een stift uit de autohandel.
Vaak zie je dit in tweedhands-autohandels. Vele nieuwe wagens komen ook zo toe bij de dealer....
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE