bmw r1250rt model 2021

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
goldwingtje
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2021, 12:06
Woonplaats: deinze

bmw r1250rt model 2021

Bericht door goldwingtje »

Hallo
heeft er iemand ook problemen met tft scherm, de navigatie valt steeds uit tijdens rijden.
groetjes
stepkim9700
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 feb 2020, 12:04
Woonplaats: oudenaarde
Locatie: Oudenaarde

Re: bmw r1250rt model 2021

Bericht door stepkim9700 »

Mss koppeling probleem.
Check uw kabels eens na.
BMW R850R 1999
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

bmw r1250rt model 2021

Bericht door st1100 »

Je geeft wel heel weinig info : welke smartphone Apple/android , welke koppelingen heb je? Is er nog een zumo ook? Is de app up-to-date?

De koppeling eens vergeten en opnieuw verbinden kan ook soms helpen.

Zal vrees ik soms ook wel eigen zijn aan deze manier van werken. Besturingssysteem van smartphone krijgt update… daardoor werken sommige app’s niet meer correct… uitgever moet dan de app aanpassen , hoe meer niche de app hoe minder geld in ontwikkeling kan gestoken worden en hoe langer het duurt. Bijvoorbeeld de mydrive app van tomtom werkte perfect tot ios 8 … ondertussen ios 15 en jaren later , werkt het nog steeds maar half.

En zo is het maar de vraag hoelang bmw zal blijven ondersteunen voor bv het bolleke pijltje tft van de gs …. En zal de app van binnen 4 jaar nog werken met het tft scherm van nu. Bij onze bmw auto , die nu 7 jaar , werken de connected functies al paar jaar niet meer omdat de nieuwe app niet compatibel is.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Luc_R1200RT
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2022, 16:00
Woonplaats: Sittard

Re: bmw r1250rt model 2021

Bericht door Luc_R1200RT »

Het internet staat vol met connectie problemen van smartphones met de BMW connected app en dat gigantische display. Er zijn al enkele updates geweest die het probleem zouden moete verhelpen maar deze lijken weinig succesvol te zijn. Er zijn steeds meer mensen die hun oude vertrouwde BMW Navigator boven het TFT display monteren om verlost te zijn van de slechte connectie met de smartphone. Maar ook dat heeft weer nadelen. Op mijn website heb ik er met hulp van bezitters van deze motor een topic van gemaakt. Voor de geinteresseerden: https://www.motor4you.nl/nieuws/r1250rt-lc-nieuws/

Groeten, Luc
Danny
Berichten: 6451
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: bmw r1250rt model 2021

Bericht door Danny »

Blijven klagen en zagen bij de dealer...anders komt er niks van
Plaats reactie