Streetguard terug waterdicht maken.

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Streetguard terug waterdicht maken.

Bericht door jakke »

Hoi allemaal,
Vorige week moeten vaststellen dat mijn streetguard, van ongeveer 7 jaar oud, water door laat. En ik voordien maar stoefen dat ik nog nooit water had doorgekregen. Vooral aan de mouwen. Nu las ik al dat met dit zou kunnen verhelpen door het pak, na een grondige wasbeurt, te behandelen met integreerspray. Zo zou men het terug min of meer waterdicht kunnen maken. Heeft iemand ervaring mee of tips. Toch wel spijtig voor kledij waar men
+/- 1700€ Voor betaald heeft. 😏
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Alain GT
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 jun 2007, 12:38
Locatie: Wezemaal

Re: Streetguard terug waterdicht maken.

Bericht door Alain GT »

Nikwax, verkrijgbaar bij sportwinkels (vb. As Adventure), zelf gebruikt en voorlopig nog droog.
Tech Wash is een zacht en effectief wasmiddel dat gebruikt kan worden voor reiniging van kleding en uitrusting zonder de Durable Water Repellent (DWR) coating aan te tasten. Gebruik dit product in plaats van regulier wasmiddel of waspoeder.

TX.Direct brengt een waterafstotende coating aan en zorgt dat stof, zonder wicking liner, blijft ademen. Dit verlengt de effectieve levensduur en verbetert prestaties van jouw regenkleding
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Streetguard terug waterdicht maken.

Bericht door jakke »

ok, bedankt voor de info! :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie