beste,
Laatste update. Vooraleer is wilde overgaan to aankoop van al hetgeen ik gisteren gepost heb, heb ik even de bedrading bekeken en wat blijkt, een warboel met sommige draden die overbrugt zijn, sommige zijn gesoldeerd en of slecht gesoldeerd en losgekomen!. Sommige draden vertrekken ergens uit maar zijn op het uiteinde nergens aangesloten en sommige draden liggen er los is

Komt er op neer , gans de elektrische bedrading is een warboel en niets is meer origineel. Tevens staat er een M-Kit op voor de lichten, richtingaanwijzers, etc. Dus dat maakt het nog ingewikkelder. Dus nu aan het overwegen wat mijn optie's zijn.
1: ofwel motor verkopen als project en meega verlies slikken
2: ofwel motor verkopen in onderdelen en hopen zoveel mogelijk te recupereer.
3: ofwel donor motor kopen en overbouwen
4: ofwel volledig nieuwe kabelboom en de oude verwijderen. Maar met die M-Kit gaat dat niet evident zijn. Tevens heb ik totaal geen kaas gegeten wat electronica betreft.
Gaat een k.t nacht worden en waarschijnlijk weer meer piekeren/peinzen dan effectief slapen.
Conclusie, oldtimer kopen zonder dat je de ganse historiek weet, is echt niet aan te raden. Kben een ervaring rijker maar leergeld duur betaald.
Hier mag een slotje op. Dank aan allen die dit topic gevolg hebben en raad/advies/ideeën hebben gepost.
Mvg.
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (huidig speelgoedje)