k100 side stand

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Beste leden,
Recent in bezit van een K100 bwj 84 80.000km omgebouwd tot caferacer. Er was een lek vooraan, gans water/oliepomp vervangen en het lekprobleem is nu opgelost. Test rit gedaan, lekt niet meer maar ..... tijdens het uitbollen, stapvoets heb ik de side stand gebruikt en motor viel stil. Ik dacht dat is idem zoals mijn gs , de veiligeheid. Nu side stand ingetrokken en motor wil niet meer starten :(
Thuis nagekeken en wat blijkt nu .... geen enkel van de 4 nieuwe injectoren spuit benzine!
Ik zoek me nu te pletter wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn. Zou dit te maken kunnen hebben met die side stand of niet?
Ik ben zowat einde raad en weet niet waar te zoeken. Iemand dit al voor gehad?
Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

gentleman65 schreef: 09 mei 2022, 21:44 Beste leden,
Recent in bezit van een K100 bwj 84 80.000km omgebouwd tot caferacer. Er was een lek vooraan, gans water/oliepomp vervangen en het lekprobleem is nu opgelost. Test rit gedaan, lekt niet meer maar ..... tijdens het uitbollen, stapvoets heb ik de side stand gebruikt en motor viel stil. Ik dacht dat is idem zoals mijn gs , de veiligeheid. Nu side stand ingetrokken en motor wil niet meer starten :(
Thuis nagekeken en wat blijkt nu .... geen enkel van de 4 nieuwe injectoren spuit benzine!
Ik zoek me nu te pletter wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn. Zou dit te maken kunnen hebben met die side stand of niet?
Ik ben zowat einde raad en weet niet waar te zoeken. Iemand dit al voor gehad?
Mvg
Beste leden,
Bij nader inzicht blijkt er geen sensor te zijn op/aan de side stand. Dus moet ik verder zoeken. Ben nu richting module aant bekijken en checken of die stroomt krijgt/geeft de injectoren. Ik weet niet of dit de oorzaak zou kunnen zijn. Ben ik totaal verkeerd of niet? Iemand hiermee ervaring?
Mvg,
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: k100 side stand

Bericht door aantzeetje »

Kan de temperatuursensor zijn die stuk is. Als die naar de vaantjes is gebeurt er niks meer op een K.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Beste,
Na een nachtje rusten, tot mijn grote verbazing, starte de motor zonder problemen. Blij en enkele rondjes rond blok gedaan en geen lekken. Motor afgezet en wat blijkt, krijg hem niet meer gestart als ie warm is. Dus wat die sensor betreft zou best mogelijk zijn. Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: k100 side stand

Bericht door aantzeetje »

Als de motor warm staat en niet meer start ligt het meestal aan de hall sensors. Dus deze ook nakijken.
http://www.k100.biz/pdf/ELE/Hall_sensors.pdf
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

aantzeetje schreef: 10 mei 2022, 20:38 Als de motor warm staat en niet meer start ligt het meestal aan de hall sensors. Dus deze ook nakijken.
http://www.k100.biz/pdf/ELE/Hall_sensors.pdf
Klopt, De moto wou daarnet niet starten…. Warm…
Ik heb de sensor koud geblazen met perslucht en meteen startte hij. Dus Hall sensor besteld. Thx voor de input. Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
fronteradriver
Berichten: 396
Lid geworden op: 30 apr 2006, 17:32
Woonplaats: Gentbrugge
Locatie: Gentbrugge

Re: k100 side stand

Bericht door fronteradriver »

Kan ook aan de branstofdrukregelaar gelegen zijn als hij warm niet start.

Als hij warm stilvalt en terug start als hij afgekoeld is, kan het de hallgever zijn...
BMW K100LT (1987)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

fronteradriver schreef: 11 mei 2022, 11:28 Kan ook aan de branstofdrukregelaar gelegen zijn als hij warm niet start.

Als hij warm stilvalt en terug start als hij afgekoeld is, kan het de hallgever zijn...
Bij deze nieuwe hall sensor geplaatst en wederom krijg de motor niet gestart als ie warm staat. Dus ga ik de brandstofdrukregelaar eens bekijken. Begin stillaan wanhopig te worden. Tevens telkens zoeken en vervangingen uitvoeren tast mijn gemoed aan. Is niet leuk maar hopelijk is de oplossing nabij. Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Misschien niet onbelangrijk. Tijdens het rijden valt ie stil nadat hij warm staat.
Tevens nu de injectoren ontkoppeld en wat blijkt , komt geen benzine meer door. Door geen enkele. En tzijn gloed nieuwe injectoren. Het is precies of ergens een signaal wordt gegeven van stop benzine toevoeg waardoor ie stilvalt omdat ie warm staat. Uit versnelling of in maakt niets uit. Tevens geen sensor op de side stand. Wat de brandstofdrukregelaar is een mechanische. Geen elektronische. Iemand nog een idee waar ik moet zoeken? Alvast dank voor jullie inbreng. Much appriciated. Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

aantzeetje schreef: 10 mei 2022, 13:21 Kan de temperatuursensor zijn die stuk is. Als die naar de vaantjes is gebeurt er niks meer op een K.
Bij deze nog steeds aan het zoeken wat het probleem zou kunnen zijn.
De temperatuursensor uitgetest en uitgelezen, koelfan (ventilator) slaat aan vanaf 90° ( dus die werkt ook) en tevens sensor uitgemeten voor de computer vd moto. Heb ik uitgetest op de stekker vd computer. Tussen 9000 en 0 Ohm volgens een grafiek die ik heb gevonden en alles klopt.
Ergens las ik dat het misschien toch die temp sensor zou kunnen zijn die een vals signaal geeft aan de FICU.

Begin stillaan te denken richting FICU (Fuel Injection Control Unit) maar wederom niet zeker of het dat zou zijn.

Wat ik niet snap, als ik de motor stationair laat warm draaien, zelfs tot de ventilator aanslaat, werkt alles prima. Ik stop de motor, draai contact terug op en hij start, ja zelfs warm. Ik ga er mee rijden en nog geen 500 meter verder slaat hij volledig af. Begrijpe wie begrijpen kan.

Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: k100 side stand

Bericht door aantzeetje »

Heb je de batterij en spanningsregelaar al nagekeken?
Staat de klepspeling, zeker van de uitlaat kleppen, niet te strak afgesteld?
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

aantzeetje schreef: 16 mei 2022, 12:47 Heb je de batterij en spanningsregelaar al nagekeken?
Staat de klepspeling, zeker van de uitlaat kleppen, niet te strak afgesteld?
Beste Aantzeetje,
Is een totaal nieuwe batterij en spanning is okey, op de accupolen gemeten tussen 13,5-14,5V. Dus dat zit goed.
Wat klepspeling betreft heb ik geen voelermaatjes. En eerlijk gezegd , geen kaas van gegeten hoe of wat. Kheb er wel al over gelezen maar vond dat ver van mijn bed show. Bedankt voor de input. Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

gentleman65 schreef: 16 mei 2022, 21:07
aantzeetje schreef: 16 mei 2022, 12:47 Heb je de batterij en spanningsregelaar al nagekeken?
Staat de klepspeling, zeker van de uitlaat kleppen, niet te strak afgesteld?
Beste Aantzeetje,
Is een totaal nieuwe batterij en spanning is okey, op de accupolen gemeten tussen 13,5-14,5V. Dus dat zit goed.
Wat klepspeling betreft heb ik geen voelermaatjes. En eerlijk gezegd , geen kaas van gegeten hoe of wat. Kheb er wel al over gelezen maar vond dat ver van mijn bed show. Bedankt voor de input. Mvg
Ter info: de zaken die U nu aanhaalt hebben geen invloed op het niet meer inspuiten vd injectoren.
Klepspeling gaat resulteren in ploffen in uitlaat of/en onstabiel draaien
Batterijspanning of spanningsregelaar stuk dan rij je tot de batterij leeg is en dan is het gedaan. Dat is in mijn situatie niet het geval. Mvg.
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Beste,
Stand van zaken:
Zojuist gesproken met een mechanieker die meer dan 25jaar dienst had bij BMW RAD motor, nu zelfstandig is en zelf BMW bouwt op vraag en budget van kopers.
Hij gaf me volgende 3 tips die ik moet uitvoeren vooraleer we overgaan tot drastische en tijdrovende ingrepen/handelingen.
Eerste stap alle zekeringen vervangen door nieuwe. Dan testen. Vervanging alle relays indien eerste stap niet helpt. Dan testen. Vervanging van de temperatuur sensor zelfs al denk ik dat deze volledig werkt. Blijkbaar gekend probleem dat die sensor een valse signaal kan geven waardoor de motor stil valt. Indien deze laatste stap het probleem niet verhelpt, dan zal ik genoodzaakt zijn om alle bedrading 1 voor 1 uit te meten/nazien wat dus een monnikenwerk zal zijn. Vervanging van ECU en/of FICU is volgens hem niet aan de orde daar hij denkt dat het gaat om een electrisch probleem en geen mechanisch. Hopelijk heeft hij gelijk. Crossing my fingers. Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: k100 side stand

Bericht door Bob »

gentleman65 schreef: 17 mei 2022, 17:56 Vervanging van de temperatuur sensor zelfs al denk ik dat deze volledig werkt. Blijkbaar gekend probleem dat die sensor een valse signaal kan geven waardoor de motor stil valt.
Als leek lijkt het me dan eerder logisch om daar mee te beginnen, in plaats van misschien onnodig geld uit te geven aan nieuwe zekeringen en relais. Of is er een bepaalde reden waarom het in die juiste volgorde moet gebeuren? :scratch:
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Bob schreef: 17 mei 2022, 21:21
gentleman65 schreef: 17 mei 2022, 17:56 Vervanging van de temperatuur sensor zelfs al denk ik dat deze volledig werkt. Blijkbaar gekend probleem dat die sensor een valse signaal kan geven waardoor de motor stil valt.
Als leek lijkt het me dan eerder logisch om daar mee te beginnen, in plaats van misschien onnodig geld uit te geven aan nieuwe zekeringen en relais. Of is er een bepaalde reden waarom het in die juiste volgorde moet gebeuren? :scratch:
Beste Bob, de reden waarom ik ga beginnen met de zekeringen, daarna de relais en dan pas de temp sensor is ... omdat de temp sensor die er nu inzit werkt. Uitgemeten tussen de 9000Ohm en 0 Ohm gelinkt aan grafiek van BMW. Dus dat zit echt goed. Tevens slaat de ventilator ook op n.a.v. temp sensor. Ik verneem dat die soms een vals signaal kunnen afgeven. Vandaar ik dat als laatste ga houden.
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Bob schreef: 17 mei 2022, 21:21
gentleman65 schreef: 17 mei 2022, 17:56 Vervanging van de temperatuur sensor zelfs al denk ik dat deze volledig werkt. Blijkbaar gekend probleem dat die sensor een valse signaal kan geven waardoor de motor stil valt.
Als leek lijkt het me dan eerder logisch om daar mee te beginnen, in plaats van misschien onnodig geld uit te geven aan nieuwe zekeringen en relais. Of is er een bepaalde reden waarom het in die juiste volgorde moet gebeuren? :scratch:
Beste Bob, de reden waarom ik ga beginnen met de zekeringen, daarna de relais en dan pas de temp sensor is ... omdat de temp sensor die er nu inzit werkt. Uitgemeten tussen de 9000Ohm en 0 Ohm gelinkt aan grafiek van BMW. Dus dat zit echt goed. Tevens slaat de ventilator ook op n.a.v. temp sensor. Ik verneem dat die soms een vals signaal kunnen afgeven. Vandaar ik dat als laatste ga houden.
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

beste,
Laatste update. Vooraleer is wilde overgaan to aankoop van al hetgeen ik gisteren gepost heb, heb ik even de bedrading bekeken en wat blijkt, een warboel met sommige draden die overbrugt zijn, sommige zijn gesoldeerd en of slecht gesoldeerd en losgekomen!. Sommige draden vertrekken ergens uit maar zijn op het uiteinde nergens aangesloten en sommige draden liggen er los is :(
Komt er op neer , gans de elektrische bedrading is een warboel en niets is meer origineel. Tevens staat er een M-Kit op voor de lichten, richtingaanwijzers, etc. Dus dat maakt het nog ingewikkelder. Dus nu aan het overwegen wat mijn optie's zijn.
1: ofwel motor verkopen als project en meega verlies slikken
2: ofwel motor verkopen in onderdelen en hopen zoveel mogelijk te recupereer.
3: ofwel donor motor kopen en overbouwen
4: ofwel volledig nieuwe kabelboom en de oude verwijderen. Maar met die M-Kit gaat dat niet evident zijn. Tevens heb ik totaal geen kaas gegeten wat electronica betreft.

Gaat een k.t nacht worden en waarschijnlijk weer meer piekeren/peinzen dan effectief slapen.
Conclusie, oldtimer kopen zonder dat je de ganse historiek weet, is echt niet aan te raden. Kben een ervaring rijker maar leergeld duur betaald.
Hier mag een slotje op. Dank aan allen die dit topic gevolg hebben en raad/advies/ideeën hebben gepost.
Mvg.
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

beste,
Laatste update. Vooraleer is wilde overgaan to aankoop van al hetgeen ik gisteren gepost heb, heb ik even de bedrading bekeken en wat blijkt, een warboel met sommige draden die overbrugt zijn, sommige zijn gesoldeerd en of slecht gesoldeerd en losgekomen!. Sommige draden vertrekken ergens uit maar zijn op het uiteinde nergens aangesloten en sommige draden liggen er los is :(
Komt er op neer , gans de elektrische bedrading is een warboel en niets is meer origineel. Tevens staat er een M-Kit op voor de lichten, richtingaanwijzers, etc. Dus dat maakt het nog ingewikkelder. Dus nu aan het overwegen wat mijn optie's zijn.
1: ofwel motor verkopen als project en meega verlies slikken
2: ofwel motor verkopen in onderdelen en hopen zoveel mogelijk te recupereer.
3: ofwel donor motor kopen en overbouwen
4: ofwel volledig nieuwe kabelboom en de oude verwijderen. Maar met die M-Kit gaat dat niet evident zijn. Tevens heb ik totaal geen kaas gegeten wat electronica betreft.

Gaat een k.t nacht worden en waarschijnlijk weer meer piekeren/peinzen dan effectief slapen.
Conclusie, oldtimer kopen zonder dat je de ganse historiek weet, is echt niet aan te raden. Kben een ervaring rijker maar leergeld duur betaald.
Hier mag een slotje op. Dank aan allen die dit topic gevolg hebben en raad/advies/ideeën hebben gepost.
Mvg.
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Beste leden,

Besluit genomen. Ik stop met dit project en verkoop ofwel gans de motor als project of in onderdelen.
Zit voor 3860eur aan nieuwe onderdelen.

Zal op 2e hands en marketplace facebook te koop staan.
Die interesse hebben kunnen via hier of via de advertenties contacteren.

Mvg Patrick
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
LouisK100rs
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jun 2005, 11:25
Woonplaats: Mechelen
Locatie: Antwerpen

Re: k100 side stand

Bericht door LouisK100rs »

Jammer van je slechte ervaring. Heb zelf ook een K100RS 84 in vrij originele staat die ik zo wens te behouden.
Misschien wel interesse in achteroverbrengen die bij mij niet meer origineel is en andere verhouding heeft dan originele. Welke heb jij?
gentleman65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2022, 18:06
Woonplaats: sint niklaas

Re: k100 side stand

Bericht door gentleman65 »

Beste Louis,
Op mijn miskoop zat niet veel origineel meer op.
Momenteel is de voorvork en zwarte poeder coated (zwart mat) wielen zijn nog beschikbaar. En een yss schokdemper voor een k100.
De rest is motorblok etc. Professioneel 2 kleur gespoten bezinetank (glossy black + goud/geel BMW M4 code ).
Moest je interesse hebben, laat gerust iets weten. Elk bod is bespreekbaar.
Mvg
Harley Davidson Iron 1200 bwj 2019 (verkocht), Ducati Multistrada 950s bwj 2019 (verkocht),Ducati Diavel Gen 2 1200 bwj 2016 (verkocht), BMW R1250 GS bwj 2019 (huidige tourmotor), BMW K100 bwj 1984 cafe racer (verkocht) BMW K1100 bwj 1993 caferacer ombouw
Plaats reactie