Herspuiten zijkoffer

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
HERVE
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 nov 2021, 08:00
Woonplaats: Oostende

Herspuiten zijkoffer

Bericht door HERVE »

Hallo, Ik zou mijn zijkoffer moeten herspuiten van mijn R1100RT. Het nummer heb ik. (BMW 342 704 710 GRAPHIT) Weet iemand waar ik deze kleur zou kunnen laten maken. Liefst in een spuitbus. Grt Herve
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Herspuiten zijkoffer

Bericht door aantzeetje »

Vroeger zat er ene aan het Power tankstation, naast het Tyre Center, op de Torhoutse Steenweg. Geen flauw idee of die er nog is of die naar ergens anders verhuisd is. In Brugge zit er ook enen die in spuitbussen kan leveren maar dat moet ik even navragen. Wordt vervolgd dus.

Edit: Vandenbulcke dus op de Torhoutsesteenweg http://www.partool.be/nl/articles/verven/ Bel ze even op om het te vragen.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Pol
Berichten: 609
Lid geworden op: 01 okt 2004, 18:16
Locatie: Vorst

Re: Herspuiten zijkoffer

Bericht door Pol »

HERVE schreef: 04 jul 2022, 08:15 Hallo, Ik zou mijn zijkoffer moeten herspuiten van mijn R1100RT. Het nummer heb ik. (BMW 342 704 710 GRAPHIT) Weet iemand waar ik deze kleur zou kunnen laten maken. Liefst in een spuitbus. Grt Herve
autobenodigdheden . Mits ingeven van codenummer (voor auto's dan toch ) kleur maakt Motip 400ml in spuitbus. Denk ook aan de grondlaag !
Mathy
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 mei 2011, 21:57
Woonplaats: Hooglede (De Geite)
Locatie: Hooglede, West-Vlaanderen

Re: Herspuiten zijkoffer

Bericht door Mathy »

Vraag eens aan carrosserie Johan Samaey op de Oostendsesteenweg in Eernegem. Die levert goed werk tegen een schappelijke prijs.
HERVE
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 nov 2021, 08:00
Woonplaats: Oostende

Re: Herspuiten zijkoffer

Bericht door HERVE »

Bedankt allemaal voor de goede tips.
Plaats reactie