ik ben van plan om in Juni naar Corsica te rijden , is er via de BMW club iets voorzien om een korting te krijgen om een overzet met de moto te bekomen , ik weet nog nog niet van waar ik de overzet wil maken Frankrijk of Italie zal van de prijs afhangen , weet er iemand een goed hotel of slaapplaats voor Corsica , liefst in het centrum van het eiland . iemand een suggestie of info laat maar komen .
MVG Ludo
bootverbinding met Corsica
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
bootverbinding met Corsica
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN & lid van EARLY RIDERS in SCHILDE
LID BMW MC VLAANDEREN & lid van EARLY RIDERS in SCHILDE
Re: bootverbinding met Corsica
Ben jaren geleden ook naar Corsica geweest. Te lang geleden om nog relevant te zijn qua bootverbindingen Wij zijn toen van Livorno naar Bastia gevaren. En verbleven we ook in de buurt van Bastia….. en ook al lijkt Corsica niet zo groot , tenzij je langs die 1é grote baan gaat geraak je toch op een dag niet over en weer. De mooi bergbanen pakken heel veel tijd. Ik zou dus , al je kan , niet op 1 plek logeren maar wat meer verdeeld over het eiland
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro