Éen auto twee motoren verzekering hoeveel?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Blade-x
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 dec 2022, 10:29
Woonplaats: Arendonk

Éen auto twee motoren verzekering hoeveel?

Bericht door Blade-x »

Er is al veel over geschreven of het kan of niet op één verzekering of 3 aparte, de een wel de ander blijkbaar niet
Dat laat ik dan maar in het midden om ellenlange discussie aan te gaan
Maar de vraag is hoeveel betalen jullie voor 1auto en twee motoren en dan heb ik het niet over een ferrari of bentley maar gewoon een reguliere auto (BA geen omnium)
Het is natuurlijk appelen met peren vergelijken maar toch ben ik benieuwd wat anderen betalen zo dat ik een idee kan vormen
Ik betaal voor de auto (135kw) €350 , eerste motor €197 en voor tweede motor €177
Daarbij nog 1x €130 rechtsbijstand per jaar voor alle drie voertuigen
(Dus alles samen €854 in 2022)
Gr
Eric 57 jaar bonus malus 0
Laatst gewijzigd door Blade-x op 21 jan 2023, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100 rt
Harley Davidson Road glide 114 cu 120 anniversary
Buell X1 1250

Ooit: Suzuki GS 550; GS 1100L ; Harley Davidson Night Rod Special; harley davidson Breakout 103 cu¨
DieterS
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jul 2017, 20:13
Woonplaats: Vichte

Re: Éen auto twee motoren verzekering hoeveel?

Bericht door DieterS »

Hier een beetje 't zelfde. Auto van mijn vrouw is omnium. Voor eerste moto op mijn naam als vaste bestuurder, wel gekoppeld aan haar verzekering 187 en 2e 177. Ik heb de eerste moto opgezegd en die 177 blijft :-). Rechstbijstand is ook apart.
Avery87
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2024, 14:57
Woonplaats: india

Re: Éen auto twee motoren verzekering hoeveel?

Bericht door Avery87 »

One car and two motorbikes can have different insurance costs based on a number of variables, including the vehicles' make and model, the insured's age and driving record, and the policy choices selected. To obtain an exact quotation that is customized to your unique requirements, it is advisable to speak with an insurance provider.PM kisan status
Plaats reactie