flitspalen

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
ludo V E
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

flitspalen

Bericht door ludo V E »

ik ben in het bezit van een BMW R 1250 RT met TFT scherm ,
kan ik op de één of andere manier de flitspalen zetten op de BMW connected app , zodanig dat ik verwittigd kan worden voor het te laat is .
Ja , ik weet het pas u aan de toegelaten snelheid aan , maar dan is de fun rap weg .
ik weet dat de flitspalen niet zijn toegelaten in Duitsland en daarom staat deze ook niet in de connected app ,
hoe kan ik dit oplossen ? , ik kan mijn oude BMW navigator V , er bij op plaatsen maar dan valt het geluid weg van de connected app die verbonden is via mijn smartphone .
kan ik deze app ( flitspalen ) op mijn smartphone zetten , en hoe ? , iemand een suggestie ? .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

flitspalen

Bericht door st1100 »

Coyote-app open doen op smartphone.
Flitsmeister kan ook denk ik , heb ik zelf geen ervaring mee.

Tomtom rider geeft ook flitswaarschuwingen.

By the way , in de landen waar het verboden is zal je geen meldingen krijgen. In frankrijk worden het vanzelf gevaarlijke zones.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
poestexas
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 sep 2006, 08:41
Locatie: Geraardsbergen

Re: flitspalen

Bericht door poestexas »

Gewoon Coyote installeren op je gsm. Krijg je alle gewenste info door via de helm. Komst geen 10€ persaandacht, kan je ook gebruiken in de wagen en is maandelijks opzegbaar. Bovendien 1e maand gratis op proef
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Plaats reactie