Cylinderbescherming

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Mad-Dog
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2023, 09:25
Woonplaats: Maldegem

Cylinderbescherming

Bericht door Mad-Dog »

Dag Collega's

Heb hier twee splinternieuwe cylinder bescherming liggen.
Verkeerd besteld geweest door mij ( voor mijn R1150RT ) en mogen weg voor zacht prijsje.
Staan op mijn 2hands site Zoekertje: m1946697170
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Cylinderbescherming

Bericht door Bob »

Veel gemakkelijker voor eventuele geïnteresseerden als je de link naar je advertentie plaatst: KLIKKERDEKLIK

Als ik van jou was zou ik er ook bij vermelden voor welke motoren ze wél passen. Je schrijft dat ze geschikt zijn voor zowel R1100, R1150 als R1200. Dat lijkt me sowieso al straf, en zeker wanneer je er zelf bijvertelt dat ze op jouw R1150RT niét passen :?: :?: :?: Die meetlat ernaast maakt het voor mij alvast niet voldoende duidelijk.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
Mad-Dog
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2023, 09:25
Woonplaats: Maldegem

Re: Cylinderbescherming

Bericht door Mad-Dog »

Als ik wist voor welke specifiek zou ik het erbij zetten , had die besteld en op de site was de zelfde vermelding 1150R /R1100S/R1150RS/ R1150RT/1100GS/R1150 ) .
Ik ben niet op de hoogte van die stukken daar ik nog maar onlangs een BMW bezitter ben.
Wat ik wel heb uitgevonden ondertussen is dat er twee modellen bestaan ene zonder een klein aangepaste uitsparing en een met uitsparing onderaan de cylinder. Deze met uitsparing had ik nodig Ondanks dat mijn model er bij stond en de andere is voor een denk ik later of vroeger model.
Ik vermoed dat de zoeker die dit zoekt wel zal weten welk model hij nodig heeft en heb er de afmeting en foto's bij gevoegd om misverstand te voorkomen.Is besteld geweest bij Grandado.com ( Chinees denk ik )
Is voor mij ook een zoektocht geweest hmmm. Toch bedankt voor de info
MaartenGS-R-RT
Berichten: 189
Lid geworden op: 31 mei 2013, 15:41
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Cylinderbescherming

Bericht door MaartenGS-R-RT »

Die zijn enkel bestemd voor single-spark modellen.
Omdat het daarenboven geen OEM-stukken zijn is het ook nog maar even afwachten wat de pasvorm betreft: vlotjes te monteren, toch beetje wringwerk, of ....
Mad-Dog
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2023, 09:25
Woonplaats: Maldegem

Re: Cylinderbescherming

Bericht door Mad-Dog »

Ah ok dan , weet ik nu ook voor welk model , super bedankt voor de info ga het direct aanpassen. Passen doen ze wel alleen zijn er verschillende modellen voor single spark en dual spark .yes !
Thanks :razz: :razz: :razz:
Mad-Dog
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2023, 09:25
Woonplaats: Maldegem

Re: Cylinderbescherming

Bericht door Mad-Dog »

Zijn ondertussen verkocht ;) :lol: :lol:
Plaats reactie