My Route App Navigator - Carplay

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Kris1200RT
Berichten: 184
Lid geworden op: 15 aug 2005, 13:37
Locatie: Lennik

My Route App Navigator - Carplay

Bericht door Kris1200RT »

Ik heb de lifetime versie van de My Route App navigator aangekocht en deze werkt naar mijn mening heel goed. Ook in de wagen werkt hij perfect dankzij de Apple Car Play functie in combinatie met het Infotainment Systeem van de wagen.
Omdat ik nog met een RT rijdt van 2007 beschik ik niet over een of ander scherm om dit aan mekaar te koppelen op de motor.

Ik vraag me af of iemand weet of dit zou kunnen werken met bv een Ipad Mini gemonteerd op de motor om dan de gegevens van de iphone te sturen naar de IPAD via Apple Carplay? Of bestaan er oplossingen die apple carplay kunnen zichtbaar maken op een scherm ?
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
Oswald The Lucky Rabbit
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 sep 2006, 18:31
Locatie: oostende

Re: My Route App Navigator - Carplay

Bericht door Oswald The Lucky Rabbit »

Dag Kris,
Ik heb dat ook overwogen om de ipad op de motor te bevestigen. Hou er rekening mee dat de ipad niet waterdicht is, dus je gaat je moeten een waterdichte cover aanschaffen en deze moet dan nog op een ram mount gemonteerd worden. Eens googelen daarvoor, je vindt zeker wel wat.
Je kan altijd je smartphone als hotspot gebruiken, maar je kan alle kaarten natuurlijk in de Myroute App downloaden voor offline gebruik.
Ik heb me dit aangeschaft https://carpe-iter.com/. Is wel prijzig en is android, je kan er ook een controller voor op het stuur voor aanschaffen.
Hopelijk ben je hierbij wat verder geholpen.
Greetz Os...
...Live to Ride...
Plaats reactie